Μεταφέρω 12 τόνους πατάτα από τη Θήβα με προορισμό τη Λαχαναγορά του Ρέντη και δυο ακόμη λαϊκές αγορές σε συνοικίες της Αθήνας, ή μεταφέρω 10 τόνους ψάρι από την ιχθυόσκαλα του Κερατσινίου για διανομή σε διάφορα ψαράδικα, ή μεταφέρω 12 τόνους πλαστικά από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης για διανομή στη Σίνδο, στην Σκύδρα και στα Γιαννιτσά. Τι είδους μεταφορές κάνω;
«Βαριές μεταφορές – διανομές» είναι η απάντηση.
Σε αυτό το είδος των μεταφορών στοχεύει το νέο φορτηγό Antos της MERCEDES-BENZ, το οποίο έχουμε ήδη παρουσιάσει και επανερχόμαστε μετά από μια οδηγική εμπειρία που είχαμε πραγματοποιώντας ένα test drive σε μια διαδρομή 130 χιλιομέτρων, μεταξύ πόλεων και μέσα στα κέντρα αυτών με συνέπεια να το γνωρίσουμε καλύτερα από τη θέση του οδηγού.
Ουσιαστικά, ο γερμανός κατασκευαστής λανσάρει ένα φορτηγό για βαρύτερα φορτία από εκείνα που καλύπτει η σειρά Atego και ελαφρύτερα εκείνων της σειράς Actros. Έτσι, αυτό που ο πελάτης επωφελείται είναι το περισσότερο ωφέλιμο με χαμηλότερο κόστος λειτουργίας.
Ο Μανώλης Αγριμανάκης οδηγεί το διαξονικό 1830 L 4x2 με μεταξόνιο 4.900 χλστ., κινητήρα Euro 6 αυτόματο σασμάν, και καμπίνα “Classic Space” και καταγράφει στο ΤΡΟΧΟΙ & TIR Οκτωβρίου τις εντυπώσεις του.