Τροχοί & TIR

Πετρέλαια στο Κόσοβο με κονβόι 6 καυσιμάδικων

Οδοιπορικό Εξοδολόγιο Επισημάνσεις Η δύσκολη οικονομική κατάσταση στη χώρα μας έχει οδηγήσει πολλούς επαγγελματίες στην αναζήτηση νέων αγορών εκτός Ελλάδας για τη διεύρυνση του μεταφορικού τους έργου. Πολλοί είναι οι εθνικομεταφορείς, μεμονωμένοι ή εταιρείες που έχουν στραφεί σε μεταφορές προς την Ευρώπη ή τα Βαλκάνια . Με την οικονομική κρίση έχει πληγεί ιδιαίτερα ο χώρος των καυσίμων με αρκετά λουκέτα σε πρατήρια ενώ το μεταφορικό έργο των βυτιοφόρων συνεχώς συρρικνώνεται με αποτέλεσμα βυτιοφορείς από τη Βόρεια και Κεντρική Ελλάδα να στρέφονται σε μεταφορές προς τα Βαλκάνια.
από Παύλος Μαυρομύτης | Σάββατο 01/12/2012 - 18:44
Κοινοποίηση στα Social Media

Οδοιπορικό Εξοδολόγιο Επισημάνσεις

Η δύσκολη οικονομική κατάσταση στη χώρα μας έχει οδηγήσει πολλούς επαγγελματίες στην αναζήτηση νέων αγορών εκτός Ελλάδας για τη διεύρυνση του μεταφορικού τους έργου. Πολλοί είναι οι εθνικομεταφορείς, μεμονωμένοι ή εταιρείες που έχουν στραφεί σε μεταφορές προς την Ευρώπη ή τα Βαλκάνια . Με την οικονομική κρίση έχει πληγεί ιδιαίτερα ο χώρος των καυσίμων με αρκετά λουκέτα σε πρατήρια ενώ το μεταφορικό έργο των βυτιοφόρων συρρικνώνεται με αποτέλεσμα βυτιοφορείς από τη Βόρεια και Κεντρική Ελλάδα να στρέφονται σε μεταφορές προς τα Βαλκάνια.

Ο συντάκτης του Τ&Τ Παύλος Μαυρομύτης ταξίδεψε με οχήματα της Kotanidis Trans Oil Ltd από την Ελλάδα προς το Κόσοβο μεταφέροντάς μας τις εμπειρίες του, το εξοδολόγιο και την κατάσταση που επικρατεί στα κράτη αυτά. Το δρομολόγιο έγινε με κονβόι έξι οχημάτων της μεταφορικής και φιλοξενηθήκαμε στο προσεγμένο Scania R του Γιώργου Κοΐτση.

Διαβάστε επίσης

North Stallion IV by Filosoglou

Το τριαξονικό Actros F εξοπλίζεται με τον 12,8 λίτρων εξακύλινδρο κινητήρα ΟΜ 471 τρίτης γενιάς, ο οποίος αποδίδει 530 ίππους (390 kW) και μέγιστη ροπή 2.600 Nm.

PreviousNext