Ο μεγάλος Ισπανός κατασκευαστής προχωρά σε πλήρη ανανέωση της εικόνας του αλλά και του προϊοντικού πορτφόλιο. Παρουσιάζει για πρώτη φορά λεωφορείο χαμηλής εισόδου και ξεπερνά τις δυσκολίες της ευρωπαϊκής αγοράς με παραγωγή και ταξινομήσεις σε μεγάλες αγορές της αμερικανικής ηπείρου. Αρχής γενομένης από το λογότυπο λοιπόν, αυτό εκμοντερνίστηκε με νέα γραμματοσειρά, είναι τώρα πιο «ανάγλυφο» ενώ, ακριβώς την ίδια αισθητική θα ακολουθεί από εδώ και στο εξής και το λογότυπο για τον προσδιορισμό των μοντέλων (pb, i6, i4 και i3).
Το νέο λογότυπο από κοντά είναι εντυπωσιακό και διαθέτει μία γαλάζια απόχρωση που η Irizar αποκαλεί μπλε του χάλυβα. Έπειτα, είχαμε πρόσφατα την παγκόσμια πρεμιέρα του νέου «ημι-αστικού» i3. Το χαμηλής εισόδου λεωφορείο διαθέτει ελάχιστη απόσταση από το έδαφος της τάξης των 340 χιλιοστών και είναι το πρώτο παρόμοιας αρχιτεκτονικής από έναν κατασκευαστή που μέχρι πρότινος διέθετε στη γκάμα του αποκλειστικά τουριστικά/υπεραστικά λεωφορεία.
Επενδύει τέλος, στο δικό του κέντρο Έρευνας και Εξέλιξης (R&D) καθώς και την εξέλιξη δικών του μοντέλων (σασί και αμάξωμα) με την επωνυμία "integral". Πλήρης ανάλυση της νέας δομής της εταιρείας καθώς και των νέων λεωφορείων της από φωτορεπορτάζ του Βασίλη Δαραμούσκα στην Ισπανία, στο τεύχος #298 του Τ&Τ.