Τροχοί & TIR

Δοκιμάζουμε το Opel Vivaro Combi 2.0 CDTi, 2900

Το μεσαίο βαν της Opel χάρη στις συνεχείς βελτιώσεις και σε ένα διευρυμένο facelift παραμένει σύγχρονο και ιδιαίτερα ανταγωνιστικό στο πλαίσιο της κατηγορίας του. Πέρα από τις εκδόσεις πάνελ βαν και λεωφορείου, ενδιαφέρον παρουσιάζει και η 9θεσια έκδοση Combi, ιδιαίτερα με το άνοιγμα της σχετικής αγοράς είτε για χρήση ταξί είτε για ξενοδοχεία κλπ. Στο ΤΡΟΧΟΙ & TIR Απριλίου που κυκλοφορεί διανύουμε 1.000 χιλιόμετρα σε μία εβδομάδα με το Vivaro Combi, με δυνατότητα μεταφοράς 8+1 επιβατών, και μηχανισμό που επιτρέπει την πλήρη ανάκλιση/αναδίπλωση της τρίτης σειράς καθισμάτων.
από Βασίλης Δαραμούσκας | Δευτέρα 01/04/2013 - 00:00
Κοινοποίηση στα Social Media

Το μεσαίο βαν της Opel χάρη στις συνεχείς βελτιώσεις και σε ένα διευρυμένο facelift παραμένει σύγχρονο και ιδιαίτερα ανταγωνιστικό στο πλαίσιο της κατηγορίας του. Πέρα από τις εκδόσεις πάνελ βαν και λεωφορείου, ενδιαφέρον παρουσιάζει και η 9θεσια έκδοση Combi, ιδιαίτερα με το άνοιγμα της σχετικής αγοράς είτε για χρήση ταξί είτε για ξενοδοχεία κλπ. Στο ΤΡΟΧΟΙ & TIR Απριλίου που κυκλοφορεί διανύουμε 1.000 χιλιόμετρα σε μία εβδομάδα με το Vivaro Combi, με δυνατότητα μεταφοράς 8+1 επιβατών, και μηχανισμό που επιτρέπει την πλήρη ανάκλιση/αναδίπλωση της τρίτης σειράς καθισμάτων.

Διαβάστε επίσης

fuso

ford

Η σειρά MultiClass 500 LE είναι διαθέσιμη με τέσσερα  μοντέλα, το S 510 LE, το S 515 LE, το S 516 LE και το S 518 LE

renault

Η αυτονομία κίνησης για συρμούς  40 τόνων φτάνει μέχρι τα 350 χιλιόμετρα, με μέση ταχύτητα κίνησης τα 80 χλμ./ώρα.

PreviousNext