Ερώτημα για τον έξτρα εξοπλισμό

των επαγγελματικών αυτοκινήτων

Άλματα προόδου με εκπληκτικά αποτελέσματα σημειώνουν τα τελευταία χρόνια οι αυτοκινητοβιομηχανίες σε συνεργασία με τις εταιρείες ανάπτυξης των διαφόρων συστημάτων. Το κόκπιτ, ο χώρος δηλαδή εργασίας του οδηγού, έχει ανασχεδιαστεί προκειμένου, με την καλύτερη δυνατή εργονομία, να φιλοξενεί διακόπτες, κουμπιά, δείκτες, joysticks, οθόνες εμφάνισης πλήθους πληροφοριών σε ψηφιακή μορφή, ενώ δεν λείπουν οι κάθε λογής κάμερες εντός και εκτός καμπίνας. Δραματική είναι πλέον  η επίδραση των παραπάνω συστημάτων στην διαμόρφωση του κόστους παραγωγής  των επαγγελματικών αυτοκινήτων, ένα  κόστος που βέβαια μετακυλίεται στον πελάτη, στον υποψήφιο αγοραστή.

Στο ΤΡΟΧΟΙ & TIR Απριλίου που κυκλοφορεί στα περίπτερα απαντούμε σε ένα από τα πιο συχνά ερωτήματα των αναγνωστών μας: Πρέπει ο υποψήφιος  πελάτης να επιβαρυνθεί αυτά τα συστήματα και τους εξοπλισμούς, όταν αγοράζει ένα όχημα απλά «για να κάνει τη δουλειά του;». Αξίζει να αγοράσει ο αυτοκινητιστής ένα ακριβότερο αυτοκίνητο με «φουλ έξτρα» εξοπλισμό, όπως συνηθίζεται να λέγεται, ή να περιοριστεί στον στάνταρ εξοπλισμό  του κατασκευαστή συγκρίνοντάς τον με τον στάνταρ εξοπλισμό της άλλης μάρκας; Στο επετειακό τεύχος Απριλίου απαντούμε με σαφήνεια και καταγράφουμε τα κριτήρια της επιλογής μας.