Τροχοί & TIR

Dakar 2014 Τιτανομαχία Iveco - Kamaz

Είναι τέτοια η δίψα για διάκριση στο Ντακάρ που όλοι οι συμμετέχοντες υπερβάλλουν εαυτούς ακόμη και για να διακριθούν ή κερδίσουν έστω και μία ειδική, κάτι που θεωρείται «παράσημο» για κάθε πλήρωμα. Πέρα από τους οδηγούς των Kamaz και Iveco, ειδικές κέρδισαν ο Ολλανδός Marcel van Vliet με MAN, ο οποίος μέχρι την τέταρτη ειδική ήταν δεύτερος, και ο Alais Lopres με το εντυπωσιακό Tatra. Από την επόμενη, και μέχρι τον τερματισμό, Gerard de Rooy και Andrey Karginov με το Kamaz επιδόθηκαν σε έναν ανελέητο ανταγωνισμό. Ο περσινός θριαμβευτής, ο Ολλανδός Gerard de Rooy με το μουράτο 4x4 Iveco Powerstar -Team Petronas De Rooy Iveco, το πλήρες όνομα της ομάδας- των +900 hp στα πρώτα σκέλη του αγώνα κέρδιζε τις ειδικές τη μία μετά την άλλη, με την Iveco να έχει ψηλά στην κατάταξη αρκετά από τα εργοστασιακά φορτηγά. Ο 13λιτρος κινητήρας Cursor των Iveco αποδίδει την πραγματικά κτηνώδη μέγιστη ροπή των 3600 Nm στις μόλις 1.200 σ.α.λ. με αποτέλεσμα πολύ δυνατές ρεπρίζ και συνδυάζεται με 16άρι σαζμάν της ZF. Το μικτό βάρος των Iveco δεν ξεπερνά τα 9.400 κιλά (γεμάτα καύσιμα και προμήθειες, στην εκκίνηση).
από Βασίλης Δαραμούσκας | Σάββατο 01/02/2014 - 00:00
Κοινοποίηση στα Social Media

Είναι τέτοια η δίψα για διάκριση στο Ντακάρ που όλοι οι συμμετέχοντες υπερβάλλουν εαυτούς ακόμη και για να διακριθούν ή κερδίσουν έστω και μία ειδική, κάτι που θεωρείται «παράσημο» για κάθε πλήρωμα. Πέρα από τους οδηγούς των Kamaz και Iveco, ειδικές κέρδισαν ο Ολλανδός Marcel van Vliet με MAN, ο οποίος μέχρι την τέταρτη ειδική ήταν δεύτερος, και ο Alais Lopres με το εντυπωσιακό Tatra. Από την επόμενη, και μέχρι τον τερματισμό, Gerard de Rooy και Andrey Karginov με το Kamaz επιδόθηκαν σε έναν ανελέητο ανταγωνισμό.
Ο περσινός θριαμβευτής, ο Ολλανδός Gerard de Rooy με το μουράτο 4x4 Iveco Powerstar -Team Petronas De Rooy Iveco, το πλήρες όνομα της ομάδας- των +900 hp στα πρώτα σκέλη του αγώνα κέρδιζε τις ειδικές τη μία μετά την άλλη, με την Iveco να έχει ψηλά στην κατάταξη αρκετά από τα εργοστασιακά φορτηγά. Ο 13λιτρος κινητήρας Cursor των Iveco αποδίδει την πραγματικά κτηνώδη μέγιστη ροπή των 3600 Nm στις μόλις 1.200 σ.α.λ. με αποτέλεσμα πολύ δυνατές ρεπρίζ και συνδυάζεται με 16άρι σαζμάν της ZF. Το μικτό βάρος των Iveco δεν ξεπερνά τα 9.400 κιλά (γεμάτα καύσιμα και προμήθειες, στην εκκίνηση).
Αναλυτικά στη σελίδα 110 του τεύχους που κυκλοφορεί.

Στο ίδιο τεύχος #310

PreviousNext