Τροχοί & TIR

Το φυσικό αέριο υπερκαλύπτει τη νόρμα Euro 6

Έτοιμα τα νέα φορτηγά Scania και Iveco CNG Euro 6 Από όλα τα εναλλακτικά καύσιμα που κατά καιρούς έχουν παρουσιαστεί από τους εφτά μεγάλους Ευρωπαίους κατασκευαστές βαρέων επαγγελματικών οχημάτων, σε βαρέα επαγγελματικά οχήματα -χρησιμοποιώντας τροποποιημένη γραμμή μετάδοσης κίνησης- τη μεγαλύτερη εμπορική αποδοχή μέχρι στιγμής παρουσιάζει το CNG. Τα τμήματα Έρευνας και Εξέλιξης (R&D) των αυτοκινητοβιομηχανιών πειραματίζονται φυσικά με διάφορες λύσεις, αλλά το φυσικό αέριο -είτε προερχόμενο από τη φύση είτε μετά από επεξεργασία βιοαποβλήτων- δείχνει να είναι το πιο (εμπορικά) βιώσιμο μαζί με την υβριδική τεχνολογία. Λίγο πριν από το τέλος της προηγούμενης χρονιάς, Iveco και Scania παρουσίασαν τα νέα τους μοντέλα CNG, προδιαγραφών Euro 6. Είναι σημαντικό να τονιστεί ότι, τόσο τα Scania P όσο και τα Iveco Stralis που παρουσιάζουμε στο ΤΡΟΧΟΙ & TIR Φεβρουαρίου που κυκλοφορεί, διατίθενται κανονικά στην αγορά και δεν πρόκειται απλά για κάποια πρωτότυπα.
από Βασίλης Δαραμούσκας | Σάββατο 01/02/2014 - 00:00
Κοινοποίηση στα Social Media

Έτοιμα τα νέα φορτηγά Scania και Iveco CNG Euro 6

Από όλα τα εναλλακτικά καύσιμα που κατά καιρούς έχουν παρουσιαστεί από τους εφτά μεγάλους Ευρωπαίους κατασκευαστές βαρέων επαγγελματικών οχημάτων, σε βαρέα επαγγελματικά οχήματα -χρησιμοποιώντας τροποποιημένη γραμμή μετάδοσης κίνησης- τη μεγαλύτερη εμπορική αποδοχή μέχρι στιγμής παρουσιάζει το CNG. Τα τμήματα Έρευνας και Εξέλιξης (R&D) των αυτοκινητοβιομηχανιών πειραματίζονται φυσικά με διάφορες λύσεις, αλλά το φυσικό αέριο -είτε προερχόμενο από τη φύση είτε μετά από επεξεργασία βιοαποβλήτων- δείχνει να είναι το πιο (εμπορικά) βιώσιμο μαζί με την υβριδική τεχνολογία. Λίγο πριν από το τέλος της προηγούμενης χρονιάς, Iveco και Scania παρουσίασαν τα νέα τους μοντέλα CNG, προδιαγραφών Euro 6. Είναι σημαντικό να τονιστεί ότι, τόσο τα Scania P όσο και τα Iveco Stralis που παρουσιάζουμε στο ΤΡΟΧΟΙ & TIR Φεβρουαρίου που κυκλοφορεί, διατίθενται κανονικά στην αγορά και δεν πρόκειται απλά για κάποια πρωτότυπα.

Φωτογραφίες: Gianenrico Griffini

PreviousNext