Τροχοί & TIR

Οικονομική Επιφάνεια: Τι άλλαξε για τις μεγάλες μεταφορικές

Η οικονομική επιφάνεια μεταφορικής επιχείρησης για την έκδοση της άδειας άσκησης επαγγέλματος οδικού μεταφορέα εμπορευμάτων. Μετά από ερωτήματα αναγνωστών, που είτε θέλουν να μεταβιβάσουν την άδ
από Θάλεια Αγριμανάκη | Παρασκευή 01/08/2014 - 09:09
Κοινοποίηση στα Social Media

 

Η οικονομική επιφάνεια μεταφορικής επιχείρησης

για την έκδοση της άδειας άσκησης επαγγέλματος

οδικού μεταφορέα εμπορευμάτων.

 

Μετά από ερωτήματα αναγνωστών, που είτε θέλουν να μεταβιβάσουν την άδεια ΦΔΧ σε «νέο» μεταφορέα, είτε να αποκτήσουν μία επιπλέον άδεια  αλλά και νέων μεταφορέων που ενδιαφέρονται να εισέλθουν στο επάγγελμα, διευκρινίζουμε στο τεύχος Αυγούστου που κυκλοφορεί ένα από τα πιο βασικά προαπαιτούμενα της έκδοσης της άδειας ασκήσεως επαγγέλματος του οδικού μεταφορέα εμπορευμάτων, αυτό της οικονομικής επιφάνειας.

Ταυτόχρονα, μία νέα απόφαση του Υπ. Μεταφορών έρχεται να διευκολύνει τους παλαιούς μεταφορείς και κυρίως εκείνες τις μεταφορικές επιχειρήσεις οι οποίες διαθέτουν μεγάλο στόλο οχημάτων.

Διαβάστε αναλυτικά στο τεύχος Αυγούστου (σελ. 17) ποιος θεωρείται Παλαιός μεταφορέας και ποιος Νέος, πότε χρειάζεται εγγυητική και πότε βεβαίωση Τραπέζης, πόσα χρήματα απαιτούνται, πότε συμφέρει η μεταβίβαση και πότε συμφέρει η χορήγηση από το Υπουργείο.

Επιπλέον, δημοσιεύονται και οι νέες αποφάσεις για τους χώρους στάθμευσης και οι εξελίξεις στις ΙΜΕ-ΕΠΕ.

PreviousNext