Τροχοί & TIR

Οδηγούμε το νέο Renault Trafic

Ο μεγαλύτερος κατασκευαστής ελαφρών επαγγελματικών στην Ευρώπη, δε θα μπορούσε να απουσιάζει από τη φετινή υπερπαραγωγή νέων βαν, με όλους τους μεγάλους κατασκευαστές να λανσάρουν νέα ή ανανεωμένα μ
από Βασίλης Δαραμούσκας | Παρασκευή 01/08/2014 - 00:00
Κοινοποίηση στα Social Media
Ο μεγαλύτερος κατασκευαστής ελαφρών επαγγελματικών στην Ευρώπη, δε θα μπορούσε να απουσιάζει από τη φετινή υπερπαραγωγή νέων βαν, με όλους τους μεγάλους κατασκευαστές να λανσάρουν νέα ή ανανεωμένα μοντέλα. Η Renault είναι εδώ και πολλά χρόνια (από το 1998) στην πρώτη θέση των ταξινομήσεων ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων/LCV στην Ευρώπη, αποσπώντας το 2013 μερίδιο 14,6% της συνολικής αγοράς. Με την εμπορική διάθεση του νέου Trafic τρίτης γενιάς καθώς και του ανανεωμένου Master –που παρουσιάσαμε σε προηγούμενο τεύχος- επιχειρεί να αυξήσει περαιτέρω τη συγκεκριμένη επίδοση. Το νέο Trafic θα κατασκευάζεται αποκλειστικά στο εργοστάσιο της Σαντουβίλ στη Γαλλία, κάτι που σημαίνει ότι, όλα τα επαγγελματικά της εταιρείας θα κατασκευάζονται πλέον «εντός έδρας». Να θυμίσουμε ότι, μέχρι πρόσφατα, η γραμμή παραγωγής του Trafic ήταν σε εργοστάσιο της Nissan στην Ισπανία. Το Trafic είναι 100% προϊόν έρευνας και εξέλιξης της Renault και ξεκινά την εμπορική του πορεία με μία σημαντική καινοτομία –την για πρώτη φορά στην κατηγορία χρήση κινητήρων χωρητικότητας «μόλις» 1.600 κ. εκ. Μάθετε περισσότερα για την οδική του συμπεριφορά, τον εξοπλισμό, τα στοιχεία εκμετάλλευσης και τις καταναλώσεις στο ΤΡΟΧΟΙ & TIR Αυγούστου που κυκλοφορεί.

Διαβάστε επίσης

Οδηγούμε το νέο ηλεκτρικό Mercedes-Benz eActros 600

ford

fuso

mercedes

Το Ranger Wildtrak διαθέτει πακέτο off-road, το οποίο περιλαμβάνει πίσω διαφορικό με δυνατότητα κλειδώματος για μεγαλύτερη πρόσφυση και ποδιές στο κάτω μέρος για εξαρτήματα που είναι ευαίσθητα κατά το πέρασμα από ανώμαλες επιφάνειες.

PreviousNext