Τροχοί & TIR

Νέο VOLVO FE CNG προδιαγραφών Euro 6

Η VolvoTrucks διευρύνει τη γκάμα των μοντέλων της στην Ευρώπη με μια νέα έκδοση του Volvo FE η οποία χρησιμοποιεί αποκλειστικά για την κίνηση της αέριο μεθάνιο. Το Volvo FE CNG (από το Compressed Na
Τετάρτη 17/09/2014 - 16:22
Κοινοποίηση στα Social Media

Η VolvoTrucks διευρύνει τη γκάμα των μοντέλων της στην Ευρώπη με μια νέα έκδοση του Volvo FE η οποία χρησιμοποιεί αποκλειστικά για την κίνηση της αέριο μεθάνιο. Το Volvo FE CNG (από το Compressed Natural Gas - συμπιεσμένο φυσικό αέριο) έχει αναπτυχθεί από τη Volvo Trucks, πρωτίστως για εργασίες οι οποίες περιλαμβάνουν μικρούς κύκλους οδήγησης με επαναλαμβανόμενες εκκινήσεις και σταματήματα όπως συλλογή απορριμμάτων και τοπικές διανομές. Είναι εφοδιασμένο με νέο κινητήρα αερίου 9 λίτρων Euro 6 ο οποίος διαθέτει τεχνολογία ανάφλεξης με μπουζί και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

«Με το Volvo FE CNG μπορούμε πλέον να προσφέρουμε στις εταιρείες που κάνουν πολλά δρομολόγια σε αστικό περιβάλλον, ένα φορτηγό με πολύ μικρότερες επιπτώσεις για το περιβάλλον. Σε πολλές πόλεις του κόσμου, αναζητούν εναλλακτικές λύσεις με άλλους τύπους καυσίμου αντί για το πετρέλαιο για την κίνηση των φορτηγών. Ειδικότερα, στο χώρο της διακίνησης απορριμμάτων, τα ανανεώσιμα καύσιμα είναι συχνά προϋπόθεση για να διασφαλιστεί συμβόλαιο προμήθειας» λέει η Christina Eriksson, Επικεφαλής του Τμήματος Εναλλακτικών Γραμμών Μετάδοσης Κίνησης της Volvo Trucks.

Το αέριο μεθάνιο είναι άοσμο κατά την καύση του και περιέχει πολύ χαμηλά επίπεδα επιβλαβών σωματιδίων. Εάν το μεθάνιο είναι βιοαέριο, δηλαδή βασίζεται σε οργανικά υλικά, οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα είναι μέχρι 70 τοις εκατό χαμηλότερες από εκείνες ενός πετρελαιοκίνητου φορτηγού.

Το Volvo FE CNG αντλεί κίνηση από έναν εντελώς νέο κινητήρα 9 λίτρων Euro 6 με τεχνολογία ανάφλεξης με μπουζί, ο οποίος αποδίδει 320 hp και μέγιστη ροπή 1356 Nm. Η τεχνολογία ανάφλεξης με μπουζί είναι κατάλληλη για κύκλους οδήγησης, όπου το φορτηγό καλύπτει μικρές αποστάσεις με πολλά ξεκινήματα και σταματήματα, σύμφωνα με τον κατασκευαστή. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι αυτόματο.

«Το αέριο μεθάνιο είναι το καύσιμο που θα αποτελέσει μακροπρόθεσμα βιώσιμη εναλλακτική λύση για το πετρέλαιο. Σήμερα, το σημείο προσοχής είναι η συνεργασία με τις διάφορες δημόσιες αρχές και ιδιωτικούς οργανισμούς προκειμένου να διαμορφωθούν οι σχετικοί κανονισμοί και να δημιουργηθούν οι κατάλληλες προϋποθέσεις για θετική εξέλιξη» λέει ο Lars Mårtensson, Διευθυντής Περιβάλλοντος της Volvo Trucks.

Οι πωλήσεις του νέου Volvo FE CNG θα αρχίσουν στην Ευρώπη τον Αύγουστο και η μαζική παραγωγή θα έχει ξεκινήσει στις αρχές του 2015.

Τεχνικά στοιχεία για το Volvo FE CNG

  • 4x2 (19τονο), 6x2 (19,5 – 26 τόνους) πλαίσιο
  • Κινητήρας G9K, 9 λίτρων, Euro 6 με τεχνολογία ανάφλεξης με μπουζί, 320 hp / 1356 Nm
  • Πλήρως αυτόματη μετάδοση
  • Καμπίνα ημέρας
  • Σύστημα δεξαμενών για μέχρι 160m3 αερίου μεθανίου
  • 2x4 ή 2x3 δεξαμενές συμπιεσμένου φυσικού αερίου και στις δύο πλευρές του πλαισίου.

 

Στοιχεία για το αέριο μεθάνιο

 

Το αέριο μεθάνιο είναι μία συλλογική ονομασία για το βιοαέριο και το φυσικό αέριο, και τα δύο με υψηλή περιεκτικότητα σε μεθάνιο. Το φυσικό αέριο είναι ένα ορυκτό προϊόν, ηλικίας 40 έως 500 εκατομμυρίων ετών, το οποίο εξορύσσεται από τα βαθύτερα στρώματα του στερεού φλοιού της Γης.
Το βιοαέριο είναι παρόμοιο με το φυσικό αέριο αλλά είναι ένα ανανεώσιμο αέριο το οποίο παράγει από την αποσύνθεση οργανικών υλικών από βακτήρια σε αναερόβιο περιβάλλον. Για παράδειγμα, μπορεί να δημιουργηθεί από απορρίμματα και άλλα οργανικά απόβλητα. Όταν ένα φορτηγό κινείται με βιοαέριο, οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα περιορίζονται κατά 70% σε σύγκριση με τον αντίστοιχο κινητήρα με πετρέλαιο

PreviousNext