Στα Barbados το φορτηγό είναι το μοναδικό μέσο χερσαίων μεταφορών, το οποίο καλύπτει, με το παραπάνω, τις ανάγκες του νησιού στη διακίνηση-παράδοση προϊόντων. Χώρα με χαμηλή παραγωγή βασίζει το εισόδημά της στον Τουρισμό και στην Αλιεία, εισάγει σχεδόν τα πάντα από τις χώρες της Λατινικής Αμερικής κυρίως από Μεξικό, Νικαράγουα και Βενεζουέλα, αλλά και από τις Η.Π.Α, ενώ πρόσφατα έχουν διεισδύσει και χιλιάδες κινεζικά προϊόντα. Έτσι, το κυρίως μεταφορικό έργο ξεκινάει από τα δύο μεγάλα λιμάνια της χώρας, το Bridgetown και το Holetown, και κατευθύνεται προς το εσωτερικό του νησιού, προς τις άλλες μεγάλες πόλεις όπως Portland, Thicket, Westmoreland κ.α.

rk7_8132_0.jpg

Ο στόλος αποτελείται κυρίως από αμερικάνικα φορτηγά διαφόρων ηλικιών. Έτσι, στο νησί Barbados, οι φίλοι του αμερικάνικου φορτηγού θα συναντήσουν τις γνωστές μάρκες, στις παραδοσιακές τους εκδόσεις - μοντέλα της δεκαετίας του ’80, του ’90, αλλά και του 2000. Οι περιορισμοί στην κυκλοφορία είναι ελάχιστοι με αποτέλεσμα μεγάλα βαριά φορτηγά να κυκλοφορούν τόσο στο οδικό δίκτυο του νησιού, όσο και μέσα στις πόλεις.

rk7_7980_0.jpg

Αλλά ενώ ο στόλος είναι παλιός, οι μισθοί των οδηγών είναι αρκετά… σύγχρονοι και φτάνουν τα 800-900 ευρώ το μήνα, ποσό που βρίσκεται αρκετά πιο πάνω από τους μέσους μισθούς των εργαζομένων στον ιδιωτικό τομέα. Αναλογικά μάλιστα με το στόλο των φορτηγών, οι οδηγοί είναι περισσότεροι. Αυτό συμβαίνει γιατί απασχολούνται στο νησί εποχικά, έχουν όμως δουλειά και τους υπόλοιπους μήνες σε μεταφορικές της Φλόριντα, του Μεξικού, ακόμη και στον Καναδά.

rk7_8457_0.jpg

Αν και πρώην Βρετανική αποικία, έχει υιοθετήσει την αμερικάνικη (και ευρωπαϊκή) οδήγηση από δεξιά. Γενικά η κυκλοφορία των οχημάτων δεν παρουσιάζει προβλήματα, αλλά το κόστος αγοράς των φορτηγών και κυρίως το κόστος συντήρησης παραμένει υψηλό για τα οικονομικά δεδομένα των Barbados. Μια χώρα με εντυπωσιακές φυσικές ομορφιές, αναβαθμισμένο τουρισμό και κατοίκους με τη δική τους ξεχωριστή κουλτούρα.

rk7_8002_0.jpg