Τροχοί & TIR

H Schmitz Cargobull λανσάρει προϊόντα για LCV

Η Schmitz Cargobull «κλείνει» το μοναδικό ουσιαστικά κενό που υπήρχε στην αχανή γκάμα της, παρουσιάζοντας τη σειρά θαλάμων για ελαφρά επαγγελματικά οχήματα μικτού 3,5- 6 τόνων με τα νέα V.KO Van Bod
Τετάρτη 29/03/2017 - 14:34
Κοινοποίηση στα Social Media

Η Schmitz Cargobull «κλείνει» το μοναδικό ουσιαστικά κενό που υπήρχε στην αχανή γκάμα της, παρουσιάζοντας τη σειρά θαλάμων για ελαφρά επαγγελματικά οχήματα μικτού 3,5- 6 τόνων με τα νέα V.KO Van Bodies. Αυτά θα διατίθενται είτε σε μορφή κιτ προς συναρμολόγηση, ή ως έτοιμα προς τοποθέτηση στο σασί. Ακόμη και σε μορφή κιτ πάντως, τα νέα Schmitz μπορούν να συναρμολογηθούν σε δύο ώρες από δύο τεχνικούς. Οι κύριοι πελάτες για τα νέα Schmitz θα είναι οι κατασκευαστές οχημάτων και τρέιλερ. Ο χρόνος παράδοσης από την ημέρα παραγγελίας προσδιορίζεται σε 14 ημέρες.

Θάλαμος v.Ko dry με την ποιότητα schmitz

Ο πρώτος τύπος που θα διατεθεί στην αγορά θα είναι ο θάλαμος V.KO DRY –σε δύο μεγέθη– που είναι «χτισμένος» με τελευταίας γενιάς πάνελ GRP τύπου σάντουϊτς. Είναι σίγουρο πως θα ακολουθήσουν κι άλλα μοντέλα, καθώς και ψυκτικοί θάλαμοι. Πρώτα είδαν το «φως» της δημοσιότητας θάλαμοι έτοιμοι για τα νέα Volkswagen Crafter και MAN TGE, και προφανώς, σταδιακά, θα τοποθετηθούν σε όλους τους κατασκευαστές. Η Schmitz αποφάσισε να επενδύσει στη συγκεκριμένη σειρά προϊόντων καθώς, όλα τα στατιστικά δείχνουν κατακόρυφη άνοδο της ζήτησης και των πωλήσεων για σασί ελαφρών επαγγελματικών με θάλαμο, χάρη στην εκρηκτική άνοδο του ηλεκτρονικού εμπορίου. Η εταιρεία γενικά, θα ξεπεράσει σε πωλήσεις τα 2 δις ευρώ φέτος, καθώς η ζήτηση για τα τρέιλερ που κατασκευάζει –ειδικά τις «κουρτίνες»– θα αυξηθεί κατά περίπου ένα τέταρτο (22%).

Κατασκευάζονται στο πλήρως αναβαθμισμένο εργοστάσιο της εταιρείας στο Βερολίνο, που έχει «στηθεί» ώστε να υποστηρίξει μεσοπρόθεσμα ετήσια παραγωγή 7.500 μονάδων. Τα πάνελ είναι ιδιαίτερα ελαφριά και συμπαγή ταυτόχρονα, και πάχους μόλις 20 χιλιοστών. Διατίθεται στάνταρ δίφυλλη πίσω πόρτα, ενώ μπορεί προαιρετικά να προστεθεί από τη γραμμή παραγωγής και σκάλα. Τα πλαϊνά τοιχώματα μπορούν να παραγγελθούν σε διάφορες αποχρώσεις του άσπρου, και διαθέτουν προφίλ/ακμές από υψηλής ποιότητας αλουμίνιο. Τα φώτα όγκου/θέσης εμπρός και πίσω, καθώς και το τρίτο φως στοπ είναι εγκιβωτισμένα στα προφίλ και άρα προστατευμένα από εξωτερικές φθορές.

Όλες οι απαραίτητες ηλεκτρικές καλωδιώσεις είναι προετοιμασμένες από το εργοστάσιο και υπάρχει και φως LED με αισθητήρα κίνησης ως τμήμα του βασικού εξοπλισμού για τον χώρο φόρτωσης. Το δάπεδο είναι πλήρως εκμεταλλεύσιμο, και ανάλογα με τον εξοπλισμό και τη διαμόρφωση, το ωφέλιμο ξεπερνά τον ένα τόνο, ή γύρω στο 10% παραπάνω από θαλάμους με συμβατικά πάνελ. Παρά το μειωμένο βάρος της κατασκευής, η δομική ακαμψία είναι σε πολύ υψηλό επίπεδο και υπερκαλύπτει την προδιαγραφή DIN EN 12642 Code XL. Η οροφή του θαλάμου είναι πολύ ελαφριά και με τις ελαφρώς κυρτές επιφάνειες στα άκρα της, δε συγκρατούνται τα νερά της βροχής ενώ, φεύγουν και οι ακαθαρσίες. Σε ό,τι αφορά την πρόσδεση και συγκράτηση του φορτίου οι προσφερόμενες λύσεις αλλά και οι πιθανοί συνδυασμοί είναι πρακτικά απεριόριστοι. Η διαθεσιμότητα ανταλλακτικών και αναλώσιμων είναι στα ίδια επίπεδα με τα μεγάλα τρέιλερ της Schmitz Cargobull. Τα νέα Schmitz είναι άμεσα διαθέσιμα προς παραγγελία.

Στο ίδιο τεύχος #348

PreviousNext