Οι αερογραφίες στα φορτηγά είναι ένας αγαπημένος τρόπος έκφρασης για πολλούς ιδιοκτήτες, οι οποίοι με διάφορα σχέδια θέλουν να προβάλλουν δημοσίως κάτι που τους αρέσει ή τους αντιπροσωπεύει. Όμορφες γυναίκες, τοπία, καλλιτέχνες, σκηνές από ταινίες και σήματα εταιρειών είναι μερικά από τα πιο συνηθισμένα και εντυπωσιακά που έχουμε φωτογραφίσει όλα αυτά τα χρόνια, το καθένα με τη δική του ξεχωριστή ταυτότητα. Στις επόμενες σελίδες, σας προσκαλούμε να γνωρίσετε από κοντά το Λιοντάρι της Θεσσαλονίκης, εμπνευσμένο μέσα από τη φαντασία και τα χέρια του αερογραφίστα Δαμιανού Κοντού.

Από τη Θεσσαλονίκη στις χώρες της Ασίας

Ο άνθρωπος της παρουσίασής μας είναι ο διεθνομεταφορέας Σπύρος Τόλιας ο οποίος με ορμητήριο τη Θεσσαλονίκη ταξιδεύει προς χώρες της Ασίας γράφοντας χιλιάδες χιλιόμετρα συχνά σε επικίνδυνους και αφιλόξενους δρόμους. Μιλάμε για έναν από τους αφανείς ήρωες τις μεταφοράς, έχουμε γνωρίσει τις συνθήκες εργασίας από παλαιότερα οδοιπορικά μας, ο οποίος παρά τις αντιξοότητες, κυρίως εξαιτίας του κακού οδικού δικτύου και των καιρικών συνθηκών, καταφέρνει να ολοκληρώνει με επιτυχία πάντα το δρομολόγιό του.

Η εμπειρία του είναι σημαντική στο χώρο και πρόκειται για έναν ευχάριστο επαγγελματία με τον οποίο χαίρεσαι πραγματικάωνα συνομιλείς μαζί του. Ο Σπύρος μαζί με το γιο του Μπάμπη καταφέρνουν να διατηρούν σε άριστη κατάσταση ένα από τα ομορφότερα ΜΑΝ της χώρας μας και ίσως ένα από τα καλύτερα TGA που κυκλοφορούν στην Ευρώπη. Κοιτώντας τις φωτογραφίες του Lion of Salonika πιστεύουμε πως θα συμφωνήσετε με την άποψη αυτή, χάρη στις εντυπωσιακές αερογραφίες που φιλοτέχνησε ο καλλιτέχνης Δαμιανός Κοντός από την Ελασσόνα.

Η έμπνευσή του τον οδήγησε σε ξεχωριστά μονοπάτια με όμορφες γυναίκες, μια μελαχρινή και μια ξανθιά, να κάνουν δυναμική εμφάνιση στην αριστερή και δεξιά πλευρά, οι οποίες περιβάλλονται από έντονους χρωματισμούς. Η μπροστινή πλευρά είναι η πιο επιβλητική με το βλέμμα μας να χάνεται μέσα στους κεραυνούς, στις πράσινες φλόγες και σε τέσσερα μάτια με κοφτερό βλέμμα! Ωστόσο, επειδή ο φωτογραφικός φακός δεν πρέπει να χάσει κανένα από τα σημεία υπεροχής του ΜΑΝ, στρίβουμε τον τράκτορα προς τη δεξιά πλευρά για να αποκαλυφθεί η πίσω όψη της καμπίνας στην οποία επίσης ο αερογραφίστας έχει βάλει τη φαντασία του να καλπάσει και να τρέξει στην εξοχή, όπου θα συναντήσει βουνά, δάση και ένα μεγάλο ποτάμι με καταγάλανα νερά. Βέβαια, η έμπνευσή του δεν είχε σταματημό και έτσι πέρασε με τη χρωματική του παλέτα και στο εσωτερικό.

Τελικά, θα διαπιστώσουμε για μια ακόμη φορά ότι οι αερογραφίες παραμένουν σταθερή αξία όσα χρόνια και αν περάσουν…καθώς επίσης πως με το μεράκι και την αγάπη του ιδιοκτήτη το αυτοκίνητό του μπορεί να διατηρείται σε αξιοπρεπή κατάσταση.