Airbnb και για αυτοκίνητα!

Σχεδόν 5 εκατομμύρια άνθρωποι τα τελευταία δύο χρόνια έχουν κάνει ήδη αίτηση, για να διαθέσουν τα οχήματά τους στην πλατφόρμα της Turo ή για να νοικιάσουν οι ίδιοι κάποιο όχημα.

Την επιτυχία της πλατφόρμας της Airbnb για την ενοικίαση σπιτιών, φαίνεται πως ζήλεψε μια αμερικάνικη start up, η Turo, η οποία θέλει να κάνει το ίδιο ακριβώς πράγμα με τα αυτοκίνητα.

Το νέο μοντέλο που προτείνει η Turo, προφέρει μια πιο προσαρμοσμένη εμπειρία στον ενδιαφερόμενο ενοικιαστή, σε σχέση με ό,τι ισχύει έως τώρα με τις κραταιές δυνάμεις του χώρου. Μιμούμενη τις πλατφόρμες των on line γνωριμιών, αυτή της Turo δίνει τη δυνατότητα στον πελάτη να επιλέξει από μια πολύ μεγαλύτερη γκάμα αυτοκινήτων.

Η Turo ισχυρίζεται πως προσφέρει στους ιδιοκτήτες, έναν τρόπο να μεγιστοποιήσουν την αξία των οχημάτων τους, κερδίζοντας χρήματα από αυτά, αντί απλά να τα αφήνουν σταθμευμένα. Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με την εταιρεία, ο μέσος ιδιοκτήτης στις Η.Π.Α. έχει επιπλέον μηνιαίο εισόδημα της τάξης των 500 δολαρίων από αυτή την υπηρεσία. Σχεδόν 5 εκατομμύρια άνθρωποι τα τελευταία δύο χρόνια έχουν κάνει ήδη αίτηση, για να διαθέσουν τα οχήματά τους στην πλατφόρμα της Turo ή για να νοικιάσουν οι ίδιοι κάποιο όχημα.

Μόνο που όπως εύκολα μπορεί κανείς να φανταστεί, το ζήτημα δεν πέρασε δίχως να τραβήξει την προσοχή των μεγάλων εταιρειών του κλάδου της ενοικίασης αυτοκινήτου, οι οποίες διαθέτουν τα χρήματα και τη δύναμη να επηρεάσουν τις εξελίξεις. Κάτι αντίστοιχο, δηλαδή, με τον «πόλεμο» που δέχθηκε η Uber από τον κλάδο των ταξί.

Κλείνοντας, αξίζει να αναφέρουμε πως η Turo είναι μια peer-to-peer (ή P2P) εταιρεία διαμοίρασης οχημάτων, που ιδρύθηκε το 2009 στο Silicon Valley και η οποία απασχολεί σήμερα 180 εργαζομένους. Λειτουργεί σε 14 πόλεις των Η.Π.Α. και διαθέτει πάνω από 500 εκατομμύρια χρήστες. Η αξία της εταιρείας έχει φτάσει ήδη στα 700 εκατομμύρια δολάρια.

Στη φωτογραφία βλέπουμε τον CEO της Turo, Andre Haddad, με μία κλασική Mercedes-Benz.
Θεματική Ενότητα: 
Σύντομα Νέα

Στο ίδιο τεύχος: