Στην πίστα του Misano της Ιταλίας, ξεκίνησε η αγωνιστική δράση του φετινού ευρωπαϊκού πρωταθλήματος ETRC (European Truck Racing Championship) που διοργανώνει η FIA. Σε ένα ηλιόλουστο Σαββατοκύριακο (26-27 Μαΐου), περισσότεροι από 43.000 θεατές συγκεντρώθηκαν για να απολαύσουν τέσσερις κούρσες 45 χλμ., από τις οποίες δεν έλειψαν οι συγκινήσεις και τα δράματα. Πρωταγωνιστής της πρώτης ημέρας, αλλά και συνολικά του διημέρου, ήταν ο Jochen Hahn που επικράτησε στην εναρκτήρια κούρσα.
Ο τέσσερις φορές πρωταθλητής του FIA ETRC, προσπάθησε σκληρά και έφερε το IVECO του στην πρώτη θέση, ικανοποιώντας τους Ιταλούς φίλους του αθλήματος που ήθελαν τη νίκη στο «σπίτι» τους. Πίσω βρέθηκε ο Antonio Albacete (MAN), με τον Ισπανό, όμως, να λαμβάνει ποινή 10 δλ. για υπερβολική ταχύτητα και να καταλαμβάνει τελικά την 3η θέση του πρώτου αγώνα, πίσω από τον Adam Lacko (FREIGHTLINER).
Το Σάββατο το απόγευμα, όμως, τα φώτα έπεσαν πάνω στον Sascha Lenz, ο οποίος στη 2η κούρσα του Misano, πήρε την πολυαναμενόμενη πρώτη νίκη της καριέρας του στο πρωτάθλημα FIA European Truck Racing Championship. Ο Γερμανός οδηγός, μετά από δύο 2ες θέσεις και τέσσερις 3ες, κατάφερε να εκμεταλλευθεί την pole position και να πάρει διαφορά 4,7 δλ. με το ΜΑΝ του, από το Freightliner του (εκ νέου) δεύτερου Adam Lacko.
Highlight της δεύτερης κούρσας ήταν η επαφή μεταξύ των φορτηγών των Jamie Anderson, Antonio Albacete, Ryan Smith και αρκετών άλλων, που οδήγησε στην επιτόπου εγκατάλειψη του Ryan Smith. Στο τρίτο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Anthony Javiec με το ΜΑΝ της ομάδας Lion Truck Racing, εκμεταλλευόμενος το χαμό που προκλήθηκε από το πιο πάνω συμβάν.
Η αγωνιστική δράση της 2ης ημέρας
Ο πρώτος αγώνας της Κυριακής και ο τρίτος της διοργάνωσης του Misano, βρήκε εκ νέου πρωταγωνιστή τον Jochen Hahn (IVECO), ο οποίος επικράτησε για δεύτερη φορά, παίρνοντας τους πολύτιμους βαθμούς που τον φέρνουν προς το παρόν στην πρώτη θέση στην κατάταξη του πρωταθλήματος οδηγών του FIA ETRC. Πίσω του στην 2η κούρσα τερμάτισε η Steffi Halm, η οποία είναι και στη 2η θέση της συνολικής βαθμολογίας.
Η Steffi Halm με αυτό τον τρόπο, επέτρεψε στην IVECO να πανηγυρίσει το 1-2 μέσα στην έδρα της, προς τέρψη των χιλιάδων Ιταλών θεατών. Πίσω από τα δύο φορτηγά της IVECO, τερμάτισε αυτό της Mercedes-Benz της ομάδας Tankpool 24 Racing, το οποίο είχε στο τιμόνι του τον Norbert Kiss.
Ο Ούγγρος, μάλιστα, ήταν στην 1η γραμμή της εκκίνησης, αλλά δέχθηκε μια εντυπωσιακή προσπέραση από την Steffi Halm στον πρώτο γύρο της κούρσας. Μεγάλο ενδιαφέρον είχε η κόντρα για την τέταρτη θέση της κούρσας μεταξύ των Rene Reinert και Antonio Albacete (αμφότεροι με MAN), που βρήκε νικητή τον πρώτο με απειροελάχιστη διαφορά.
Σημαντικός ήταν ο αγώνας του Misano και για τον Ryan Smith, ο οποίος στην τελευταία κούρσα του διημέρου στην Ιταλία, πήρε την τρίτη νίκη της καριέρας του στο πρωτάθλημα FIA European Truck Racing Championship. Ο Βρετανός οδηγός αποζημιώθηκε, έτσι, για τα προβλήματα της πρώτης ημέρας, κατά την οποία δέχθηκε ποινές και τελικά οδηγήθηκε σε εγκατάλειψη.
Πίσω του με διαφορά 7,134 δλ. βρέθηκε ο Sascha Lenz, ο οποίος πρέπει να έφυγε από την Ιταλία άκρως ικανοποιημένος. Ο Γερμανός οδηγός έδωσε μια ενδιαφέρουσα μάχη με τον Antonio Albacete, ο οποίος τελικά ανέβηκε στο τρίτο σκαλί του βάθρου.
Το τέλος του αγωνιστικού διημέρου, βρήκε τον Jochen Hahn να έχει την πρωτοπορία στο πρωτάθλημα οδηγών με 50 βαθμούς, 16 περισσότερους από την δεύτερη Steffi Halm. Από κοντά ακολουθούν οι Antonio Albacete, Sascha Lenz και Adam Lacko. Σε ό,τι έχει να κάνει με την κατάταξη των ομάδων, πρώτη με 88 βαθμούς είναι η Die Bullen von IVECO Magirus, έχοντας πίσω της με 54 βαθμούς την ομάδα Team Reinert Adventure. Από απόσταση ακολουθούν οι ομάδες Tankpool 24 Racing, Truck Sport Lutz Bernau και Buggyra Racing 1969.
Μετά το Misano της Ιταλίας, σειρά στο καλεντάρι του θεσμού έχει ο αγώνας του Hungaroring της Ουγγαρίας, με το πρωτάθλημα να αποτελείται από οκτώ συνολικά αγώνες που θα πραγματοποιηθούν μέχρι τις 7 Οκτωβρίου, στη Γερμανία, τη Σλοβακία, την Τσεχία, το Βέλγιο, τη Γαλλία και την Ισπανία.