Ο Όμιλος Παπαδάκη, θα δώσει το δυναμικό «παρών» και στη φετινή έκθεση TRANSPORT SHOW. Στο περίπτερο της εταιρείας, οι επισκέπτες θα έχουν τη δυνατότητα να δουν πλήθος καινούργιων μοντέλων, ανάμεσα στα οποία θα βρίσκονται και τα νέα 12μέτρα πούλμαν, MAN Lion’s Coach και Neoplan Tourliner. Αυξημένο ενδιαφέρον αναμένεται να συγκεντρώσει και το νέο mini bus, Mercedes-Benz Sprinter 316 Standard High Roof.

Αναλυτικότερα, το MAN Lion’s Coach 2018 των 49+1+1 θέσεων, διαθέτει καθίσματα Deluxxo. Το μήκος του ορίζεται στα 12.101 χλστ., το πλάτος στα 2.550 χλστ. και το ύψος στα 3.870 χλστ. Το πούλμαν εξοπλίζεται με τον 6κύλινδρο κινητήρα D2676 LOH προδιαγραφών Euro 6, ο οποίος έχει χωρητικότητα 12.419 κ.εκ. και αποδίδει 460 ίππους ισχύος και 2.300 Nm ροπής. Ο κινητήρας συνεργάζεται με το αυτοματοποιημένο κιβώτιο των 12 σχέσεων, MAN TipMatic, του οποίου η σχέση μετάδοσης είναι 2.73 με 1.100 σ.α.λ./100. Προεξάρχοντα στοιχεία του εξοπλισμού της σειράς Efficient Line με Multimedia Pack, είναι το θερμαινόμενο και κλιματιζόμενο κάθισμα οδηγού ISRI ProActive 2, το σύστημα infotainment MMC (Multi Media Coach), τα εξωτερικά φώτα LED, οι αυτόματοι αισθητήρες εξωτερικών φώτων / υαλοκαθαριστήρων και το δερμάτινο τιμόνι πολλαπλών επιλογών. Επιπλέον, προσφέρεται τουαλέτα και προεγκατάσταση για κρεβάτι οδηγού, αλλά και μόνιτορ LCD επιβατών, όπως και DVD player. Στον εξοπλισμό περιλαμβάνεται, επίσης, το σύστημα Fleet Management της εταιρείας και κάμερα οπισθοπορείας μεσαίας πόρτας και πορείας. Την ασφάλεια προάγει το σύστημα ανίχνευσης καπνού - πυρκαγιάς σε κινητήρα και χώρο αποσκευών, όπως και οι τεχνολογίες EfficientCruise, EfficientRoll, AttentionGuard, Lane Guard System, Emergency Break Assist και Tempomat.

Σε ό,τι έχει να κάνει με το Neoplan Tourliner 2018 των 49+1+1 θέσεων, διαθέτει και αυτό καθίσματα Deluxxo. Το πούλμαν της Neoplan έχει μήκος 12.113 χλστ., με το πλάτος και το ύψος να ορίζονται αντίστοιχα στα 2.550 και 3.840 χλστ. αντίστοιχα. Κοινός με το MAN Lion’s Coach 2018 είναι ο 12λιτρος κινητήρας D2676 LOH των 460 ίππων, όπως και το αυτοματοποιημένο κιβώτιο, το οποίο διακρίνεται για τα χαμηλά επίπεδα κατανάλωσης και θορύβου, που προσδίδει στο όχημα. Κοινή, τέλος, είναι και η λίστα του προσφερόμενου εξοπλισμού στην έκδοση Efficient Line με Multimedia Pack, όπως αναλύθηκε πιο πάνω στο μοντέλο της ΜΑΝ.

Αναφορικά με το Mercedes-Benz Sprinter 316 Standard High Roof, αυτό στηρίζεται πάνω στην ολοκαίνουργια γενιά του Sprinter. Πρόκειται για ένα mini bus 10+1+1 θέσεων, το οποίο έχει μήκος 5.932, πλάτος 1.977 και ύψος 2.620 χλστ. Εξοπλίζεται με κινητήρα 2.143 κ.εκ., ο οποίος αποδίδει 163 ίππους και συνεργάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Προσφέρει υπερυψωμένη τετράδα καθισμάτων και παράλληλα κάθε θέση φέρει θύρα USB. Το δάπεδο είναι τύπου Deck και διαθέτει καλοριφέρ, επένδυση με μοκέτα και πατάρια. Για τους επιβάτες υπάρχει καπελιέρα (αριστερά-δεξιά), ορθοστάτης, χώρος αποσκευών στην πίσω τετράδα καθισμάτων και ψυγείο αναψυκτικών. Προσφέρεται φωτισμός χώρου και νυκτός, αλλά και φωτισμός εισόδου στα σκαλιά. Υπάρχει ακόμα καταπακτή οροφής και χαμηλωμένο ηλεκτρικό σκαλοπάτι. Το τιμόνι είναι πολλαπλών επιλογών και στο ταμπλό με την επένδυση από Alcantara φιλοξενείται το σύστημα multimedia με οθόνη αφής, στην οποία απεικονίζονται οι ενδείξεις της κάμερας οπισθοπορείας. Την εξωτερική μορφή του mini bus αναβαθμίζουν τα φιμέ κρύσταλλα, τα spoiler και το μεταλλικό χρώμα, στην απόχρωση του οποίου φέρουν οι πλευρικές ποδιές και οι καθρέπτες.