Τροχοί & TIR

Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ - Isuzu D-Max

Τα pick up της Isuzu που αντιπροσωπεύει στη χώρα μας η Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ, έχουν φανατικό κοινό, και αξιοζήλευτη φήμη ανάμεσα στους επαγγελματίες. Προς ενίσχυση των παραπάνω, στον ξεχωριστό χώρ
Παρασκευή 30/11/2018 - 09:00
Κοινοποίηση στα Social Media

Τα pick up της Isuzu που αντιπροσωπεύει στη χώρα μας η Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ, έχουν φανατικό κοινό, και αξιοζήλευτη φήμη ανάμεσα στους επαγγελματίες. Προς ενίσχυση των παραπάνω, στον ξεχωριστό χώρο που κατέλαβαν τα ελαφρά γιαπωνέζικα ημιφορτηγά, επικρατούσε συνωστισμός.

Η τελευταία γενιά του δημοφιλούς D-Max είναι ένα από τα πιο ολοκληρωμένα μοντέλα της πολυπληθούς πλέον κατηγορίας, με μία μεγάλη παλέτα καινοτομιών που έχουν πέραση στην αγορά. Καταρχάς, ο κινητήρας Hi-Power των 1.900 κ.εκ. με 163 PS, με τούρμπο μεταβλητής γεωμετρίας, χωρίς AdBlue και υψηλή αποδοτικότητα, μοιάζει να έχει πετύχει κέντρο στις απαιτήσεις της κατηγορίας, χωρίς εντυπωσιασμούς ως προς την ιπποδύναμη και με την παροιμιώδη αξιοπιστία των μηχανικών συνόλων του κατασκευαστή. Η ελληνική εταιρεία έδειξε δύο πολύ ενδιαφέρουσες, για διαφορετικούς λόγους εκδόσεις, αμφότερες διπλοκάμπινες.

Για όποιον ψάχνει το απόλυτο σε εκτός δρόμου επιδόσεις και κύρος ιδιοκτησίας, το φοβερό και τρομερό Hi-Lander, η κορυφαία έκδοση ολόκληρης της γκάμας με αχανή λίστα εξοπλισμού και οπτικές επεμβάσεις της ελληνικής αντιπροσωπείας, διαθέτει μοναδική φυσική παρουσία και «πακέτο» αναρτήσεων (Old Man Emu της ARB) και τροχών-ελαστικών που το καθιστούν πρακτικά ασταμάτητο εκτός δρόμου, καθώς έχει σετάρισμα και γενικότερο «στήσιμο» που παραπέμπει σε αγωνιστικό rally raid.

Η είδηση της έκθεσης πάντως, γενικά, για pick up, ήταν η προωθητική ενέργεια για το πλήρως εξοπλισμένο διπλοκάμπινο Isuzu D-Max «Gravity». Η συγκεκριμένη έκδοση, αν εξαιρέσεις το, ούτως ή άλλως, πολύ ειδικό Hi-Lander, έχει τα πάντα στάνταρ σε ό,τι αφορά εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας, και στις 31.150 ευρώ τελική τιμή με ΦΠΑ, για ένα από τα πιο ολοκληρωμένα pick up της αγοράς, έκανε πολλούς επισκέπτες να κοντοσταθούν, καθώς τιμολογιακά τοποθετείται συνήθως πολύ ψηλότερα.

Στο ίδιο τεύχος #367

PreviousNext