Την είδες και εντυπωσιάστηκες, την οδήγησες και την αγόρασες. Η γοητεία της Mercedes-Benz X-Class The Rock edition, καθηλώνει τον υποψήφιο ιδιοκτήτη με την πρώτη ματιά. Πρόκειται για μια νέα έκδοση η οποία είναι πλέον διαθέσιμη και στην ελληνική αγορά με τον V6 κινητήρα.

Οι 258 ίπποι, τα 550 Nm ροπής και η μόνιμη τετρακίνηση το μετατρέπουν στο απόλυτο όχημα εντός και εκτός δρόμου. Το πρωί την παρκάρεις στο Κολωνάκι και πίνεις τον καφέ σου και το απόγευμα τη ρίχνεις στις λάσπες και στα χωράφια για να κουβαλήσεις εμπορεύματα ή ξύλα για το εξοχικό σου. Αυτή είναι η X-Class, η οποία συνδυάζει πολυτέλεια και life style χαρακτήρα, με τις εξαιρετικές δυνατότητες ενός σκληροτράχηλου αυτοκινήτου. Την οδηγούμε από την Αθήνα στο αναρριχητικό πεδίο του Κισσάβου, φορτώνοντας στην καρότσα της τον εξοπλισμό της εταιρείας Xtremeway Outdoors του Θωμά Πανταζή. Παράλληλα επιλέγουμε τη λειτουργία Sport από τον επιλογέα Dynamic και… απογειωνόμαστε.

Πώς είναι στο δρόμο η X-Class; ήταν η ερώτηση φίλων και γνωστών όταν φτάσαμε στο θεσσαλικό κάμπο. Η απάντηση είναι η εξής: Το αυτοκίνητο δεν έχει αντίπαλο, και δεν αναφερόμαστε μόνο σε pick-up, αλλά και σε γρήγορα επιβατικά αυτοκίνητα. Οι ρεπρίζ που εξασφαλίζει είναι καταιγιστικές, τόσο από στάση όσο και εν κινήσει. Αρκεί να βυθίσει ο οδηγός το γκάζι στη μοκέτα και μέσα σε 7,9 δτλ. πιάνει τα 100 χλμ./ώρα.

Οδηγούμε στην ανηφόρα της Μελούνας με κατεύθυνση προς την Ελασσόνα με 77 χλμ./ώρα και 1.350 σ.α.λ , με τη λειτουργία Comfort. Επιλέγουμε τη λειτουργία Sport, όπου τα χιλιόμετρα παραμένουν τα ίδια, καθώς έχουμε ενεργοποιημένο το cruise control, αλλά οι στροφές ανεβαίνουν στις 1.500. Πατώντας απότομα το γκάζι, το κιβώτιο κατεβάζει δύο σχέσεις και σε έντεκα δευτερόλεπτα το κοντέρ πιάνει τα 141 χλμ./ώρα. Μας αρέσουν τα κρατήματα του αυτοκινήτου, καθώς οι σωστά ρυθμισμένες αναρτήσεις, αφήνουν αρκετά περιθώρια να μπει σε κλειστές στροφές με πολλά χιλιόμετρα χωρίς να παίρνει ανεπιθύμητες κλίσεις. Ωστόσο, αυτό που δεν μας ενθουσίασε έχει να κάνει με την αμεσότητα του φρένου, καθώς για να ακινητοποιηθεί το αυτοκίνητο, πρέπει ο οδηγός να πατήσει δυνατά το πεντάλ.

Διαβάστε περισσότερα στο τεύχος Απριλίου (372) του περιοδικού ΤΡΟΧΟΙ & TIR που κυκλοφορεί στα περίπτερα Ελλάδας και Κύπρου.