Τριπλάσια είναι τώρα η παραγωγή του εργοστασίου της Schmitz Cargobull στην πόλη Πανεβεζίς της Λιθουανίας, που φτάνει πλέον στα 30 τρέιλερ ημερησίως, από τα 10 που ήταν μέχρι πρότινος, χάρη στη νέα πρέσα μονωτικού υλικού που χρησιμοποιείται στην κατασκευή των ψυκτικών θαλάμων τεχνολογίας FERROPLAST.

Στο εν λόγω εργοστάσιο, εκτός από τις κουρτίνες S.CS και τους ψυκτικούς θαλάμους S.KO, κατασκευάζονται και οι κιβωτάμαξες M.KO για φορτηγά άνω των 12 τόνων, όπως και οι σειρές Z.KO και A.KO. Οι επιπλέον παραγωγικές δυνατότητες που προέκυψαν από το νέο εξοπλισμό, θα χρησιμοποιηθούν για την επέκταση των προσφερόμενων προϊόντων της Schmitz Cargobull στη διεθνή αγορά.

Υπενθυμίζεται πως, στις αρχές του 2019 η Schmitz Cargobull επαναλανσάρισε τα σασί μεταφοράς container, τα οποία κατασκευάζονται σύμφωνα με τα πρότυπα ποιότητας της εταιρείας, στο εργοστάσιο της Koluman Otomotiv Endüstri, το οποίο βρίσκεται στη Μερσίνη της νότιας Τουρκίας. Στο εν λόγω εργοστάσιο, η παραγωγή των μοντέλων S.CF 45’ EURO LIGHT, S.CF 45’ EURO και S.CF 40’ LX, αναμένεται να φτάσει έως το 2021 στις 1.000 μονάδες ετησίως. Οι αγορές που εστιάζει η Schmitz για τα τρέιλέρ της, είναι αυτές της Γερμανίας, του Βελγίου, της Ολλανδίας και των σκανδιναβικών χωρών. Ωστόσο, τα εν λόγω επικαθήμενα θα είναι διαθέσιμα σε όλη την Ευρώπη και στην Ελλάδα.

10.000 «μηχανάκια»

Στο μεταξύ, έφτασαν τις 10.000 μονάδες τα ψυκτικά μηχανήματα S.CU που χρησιμοποιούνται από πελάτες της μάρκας. Το μηχάνημα έχει εξελιχθεί και κατασκευάζεται από την ίδια τη Schmitz και βρίσκεται ήδη στη δεύτερη γενιά του. Διαθέτει diesel κινητήρα με ψεκασμό common rail τελευταίας γενιάς, αποδίδοντας ισχύ 19 kW. Σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, το βάρος του είναι μειωμένο κατά 50 κιλά και υπόσχεται περιορισμό της κατανάλωσης μέχρι και κατά 10%. Επιπλέον, διαθέτει πιο αθόρυβη λειτουργία και παράλληλα πληροί τις αντιρρυπαντικές προδιαγραφές Stage V, οι οποίες έχουν τεθεί σε εφαρμογή από τον περασμένο Ιανουάριο. Βελτιώσεις έχουν υπάρξει και στη μονάδα ελέγχου, με το ψηφιακό μόνιτορ να διαθέτει μεγαλύτερη γραμματοσειρά και πιο έντονο κοντράστ, προκειμένου να καταστεί πιο εύχρηστος ο χειρισμός του ψυκτικού μηχανήματος.