Τροχοί & TIR

Citroën Jumper: Σύντομα και ηλεκτρικό

Με μια σειρά αλλαγών, η Citroen εκσυγχρονίζει τα χαρακτηριστικά του Jumper, με τη σημαντικότερη είδηση να αφορά στον εμπλουτισμό της γκάμας του με μία αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, η οποία πρόκειται να λ
Κυριακή 21/07/2019 - 08:00
Κοινοποίηση στα Social Media

Με μια σειρά αλλαγών, η Citroen εκσυγχρονίζει τα χαρακτηριστικά του Jumper, με τη σημαντικότερη είδηση να αφορά στον εμπλουτισμό της γκάμας του με μία αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, η οποία πρόκειται να λανσαριστεί μέσα στους επόμενους μήνες.

Αναλυτικότερα, το Citroen Jumper Electric θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της κοινοπραξίας Sevel (Societa Europea Veicoli Leggeri) που εδρεύει στο Val di Sangro στην Atessa της Ιταλίας. Τον ≪εξηλεκτρισμό≫ του οχήματος ανέλαβε η εταιρεία BD AUTO, με το ηλεκτρικό Jumper να έρχεται να πλαισιώσει το μικρότερο Citroen Berlingo Electric. Το Jumper Electric θα διατίθεται σε όλες τις εκδόσεις μήκους του οχήματος (από L1 έως L4) και ανάλογα με την έκδοση θα διαμορφώνεται και η αυτονομία του. Συγκεκριμένα, για τα μήκη αμαξώματος L1 και L2 η αυτονομία κίνησης θα διαμορφώνεται στα 225 χλμ. (κύκλος NEDC), ενώ για τις εκδόσεις L3 και L4 θα ανέρχεται στα 270 χλμ.

Με δύο νέες εκδόσεις

Σε ό,τι αφορά στις συμβατικές εκδόσεις του αναβαθμισμένου Jumper, η Citroen παράλληλα με τις εκδόσεις CONTROL και CLUB, προσθέτει δύο καινούργιες, ακολουθώντας την ίδια λογική με το μικρότερο Jumpy (διάβασε Τ&Τ Μαΐου 2019, σελ. 80). Λόγος γίνεται για τις WORKER και DRIVER, για τις οποίες η γαλλική εταιρεία ξεκίνησε ήδη να δέχεται παραγγελίες.

Αναλυτικότερα, η νέα έκδοση «WORKER» του βαν της Citroen προορίζεται για τους επαγγελματίες που μεταφέρουν εξοπλισμό και προσωπικό σε όλων των ειδών τα εργοτάξια. Οπτικά ξεχωρίζει από τα μαύρα προστατευτικά στους θόλους των τροχών και από τις ποδιές (στις εκδόσεις van εμπρός-πίσω). Την πρόσφυση του οχήματος αναβαθμίζει το σύστημα Intelligent Traction Control, από κοινού με τα all-season ελαστικά και την τεχνολογία Hill Assist Control.

Το Jumper DRIVER, πάλι, απευθύνεται στις εταιρείες που πραγματοποιούν μεγάλα ταξίδια ή πλήθος διανομών, τόσο εντός όσο και εκτός αστικών κέντρων. Εύλογα, λοιπόν, εστιάζει στην προσφερόμενη άνεση, κάτι που φροντίζουν στοιχεία του προσφερόμενου εξοπλισμού όπως η κάμερα οπισθοπορείας, το GPS, οι προβολείς ομίχλης και το πακέτο Safety Pack, που περιλαμβάνει -μεταξύ άλλων- τα συστήματα Active Safety Brake και Lane Departure Warning System, τους «έξυπνους» προβολείς και το σύστημα παρακολούθησης των οδικών σημάνσεων.

Νέος κινητήρας 2,2 λίτρων και πλουσιότερος εξοπλισμός

Σημαντική εξέλιξη είναι και η αντικατάσταση του παλαιότερου 2λιτρου κινητήρα πετρελαίου με τον νεότερο BlueHDi των 2,2 λίτρων, ο οποίος πληροί τις τελευταίες Euro 6 αντιρρυπαντικές προδιαγραφές και προσφέρεται σε τρεις εκδόσεις ισχύος (από 120 ως 165 ίππους), όλες τους συνδυαζόμενες με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Αναλυτικότερα, στη βάση της γκάμας τοποθετείται η έκδοση BlueHDi 120 S&S, πιο πάνω η BlueHDi 140 S&S και στην κορυφή η BlueHDi 165 S&S.

Επιπλέον, το Citroen Jumper εξοπλίζεται με το σύστημα παρακολούθησης τυφλών σημείων, το οποίο λαμβάνει υπ’ όψη και τα τρέιλερ, αλλά και με την τεχνολογία «rear traffic alert», που ανιχνεύει οχήματα σε απόσταση 50 μέτρων όταν ο οδηγός κινείται με την όπισθεν. Στάνταρ είναι και το Citroen Connect Box, μέσω του οποίου παρακολουθείται η κατανάλωση καυσίμου, η συντήρηση, η οικολογική οδήγηση, η θέση του οχήματος που ανήκει σε εταιρικούς στόλους, αλλά και ο εντοπισμός του σε περίπτωση κλοπής. Άξιο αναφοράς είναι και το infotainment της Alpine, το οποίο συνεργάζεται με οθόνη αφής 9 ιντσών. Υπενθυμίζεται, πως το Citroen Jumper διατίθεται σε τέσσερα μήκη αμαξώματος (L1, L2, L3, L4), σε τρία μήκη μεταξονίου (3,0 μ., 3,45 μ. και 4,04 μ.) και σε τρία ύψη (H1, H2, H3). Συνολικά υπάρχουν οκτώ τύποι αμαξώματος, οι οποίοι προσφέρουν ωφέλιμο όγκο φορτίου από 8 έως 17 m3 (στα van) και από 5 έως 9 θέσεις επιβατών (εκδόσεις Combi).

«Η αγορά των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων είναι στρατηγικής σημασίας για τη Citroën. Με τη νέα του γκάμα, το Jumper εκσυγχρονίστηκε και ήρθε πιο κοντά στις προσδοκίες των πελατών, ικανοποιώντας -όπως και τα νέα Berlingo Van και Jumpy- όλες τις ανάγκες κίνησης σε εργοτάξια, στους αυτοκινητόδρομους και στις πόλεις», τόνισε η Linda Jackson, Διευθύνουσα Σύμβουλος της Citroën.
PreviousNext