Στην πλατφόρμα ηλεκτρονικής κράτησης για service και επισκευές φορτηγών «TruckOn» της Continental, εγγράφονται πλέον τα συνεργεία της Schaeffler τα οποία εντάσσονται στη διαδικτυακή πύλη «REPXPERT».

Μέσω αυτής, τα εν λόγω συνεργεία μπορούν να βρουν γρήγορα και εύκολα τα ανταλλακτικά που ψάχνουν, να λάβουν λεπτομερείς οδηγίες για το service των προϊόντων της Schaeffler και να βρουν ό,τι πληροφορία αναζητούν αναφορικά με τη συντήρηση των επαγγελματικών οχημάτων. Μέσω του TruckOn, λοιπόν, οι διαχειριστές στόλων και οι μεταφορείς μπορούν να κάνουν κράτηση σε συνεργεία online, στα σύνορα των χωρών ή διεθνώς καθόλη τη διάρκεια του εικοσιτετράωρου.

Οι υπηρεσίες περιλαμβάνουν ελέγχους ταχογράφων, περιοδική επιθεώρηση φορτηγών και ρυμουλκούμενων, όπως και επισκευή συμπλέκτη, τροχών και άξονα μετάδοσης κίνησης. Οι fleet operators μπορούν να χρησιμοποιήσουν δωρεάν την πλατφόρμα για να βρουν άμεσα συνεργεία κατά μήκος των διαδρομών των φορτηγών τους. Με βάση τις πληροφορίες στο TruckOn και τις αξιολογήσεις άλλων χρηστών, μπορούν να κάνουν κράτηση για την υπηρεσία που τους ενδιαφέρει. Σύμφωνα με την Continental, το TruckOn επιτρέπει στα συνεργεία να αξιοποιούν νέες ομάδες πελατών, να ψηφιοποιούν τα συστήματά τους και να απλοποιούν τις διαδικασίες τους.

Επιπλέον, λαμβάνουν σημαντικές πληροφορίες εκ των προτέρων για να προετοιμαστούν για τα ραντεβού τους. Σημειώνεται πως στο πλαίσιο της εν λόγω μακροχρόνιας συνεργασίας των δύο ομίλων, τα συνεργεία REPXPERT που εντάσσονται στο TruckOn, λαμβάνουν επιπλέον πόντους στο πρόγραμμα μπόνους της Schaeffler. Ήδη στις πλατφόρμες των δύο εταιρειών υπάρχουν links που στέλνουν τους χρήστες από τη μία διαδικτυακή πύλη στην άλλη, ενώ στο μέλλον σχεδιάζεται η ενοποίηση των δύο portal, προκειμένου να διευκολυνθούν οι χρήστες τους.