Μετά το ηλεκτρικό Freightliner eM2, η αμερικάνικη μάρκα που ανήκει στη Daimler, κατασκεύασε τις δύο πρώτες μονάδες του μεγαλύτερου eCascadia, προκειμένου να ξεκινήσουν οι δοκιμές του σε πραγματικές συνθήκες από επιλεγμένους πελάτες της.

Συγκεκριμένα, η εταιρεία Penske Truck Leasing θα χρησιμοποιεί το πρώτο eCascadia στη Νότια Καλιφόρνια, ενώ η NFI Industries στα λιμάνια του Λος Άντζελες και του Λονγκ Μπιτς. Οι εν λόγω τράκτορες είναι τα πρώτα βαρέα φορτηγά που εντάσσονται στον ηλεκτροκίνητο στόλο «Freightliner Innovation Fleet», ο οποίος σταδιακά θα φτάσει να αποτελείται από 30 φορτηγά. Από τις δοκιμές που πραγματοποιούνται αυτή την περίοδο, θα προκύψουν πολύτιμα στοιχεία, τα οποία θα ενσωματωθούν στην έκδοση παραγωγής τόσο του eCascadia όσο και του eM2, κάτι που προγραμματίζεται να συμβεί μέσα στο 2021.

Υπενθυμίζεται, πως το Freightliner eCascadia φέρει ηλεκτροκινητήρα 730 ίππων και μπαταρίες 550 kWh, που του προσδίδουν αυτονομία μέχρι και 400 χλμ. Το μεσαίας κατηγορίας βάρους Freightliner eM2 από την άλλη, εξοπλίζεται με ηλεκτρικό κινητήρα απόδοσης 480 ίππων και διαθέτει μπαταρίες 325 KWh, ενώ η αυτονομία του βρίσκεται περίπου στα 370 χλμ.