Ισχυρό παραμένει το ενδιαφέρον μεγάλων Αμερικανών επενδυτών για την ανάπτυξη του λιμένα Αλεξανδρούπολης και τη σιδηροδρομική σύνδεσή του με τα λιμάνια της Μαύρης Θάλασσας.
Την ίδια ώρα, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Αχ. Καραμανλής, μιλώντας από το βήμα του «Thessaloniki Summit», επανέλαβε τη θέση της κυβέρνησης «να γίνει πράξη η σιδηροδρομική πεδινή χάραξη Θεσσαλονίκης-Καβάλας-Αλεξανδρούπολης, ενώ το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης θα πρέπει να συνδεθεί με τα λιμάνια της Μαύρης Θάλασσας».
Από την πλευρά του, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΟΛΘ Α.Ε., Σωτήρης Θεοφάνης, εκτίμησε, πως τον Απρίλιο του 2020, υπό προϋποθέσεις, θα αναδειχθεί ο εργολάβος για το πολυαναμενόμενο και εξαιρετικά κρίσιμο για τις προοπτικές του λιμανιού της Θεσσαλονίκης project της επέκτασης της 6ης προβλήτας, το οποίο έχει ορίζοντα υλοποίησης 36-38 μήνες.
Ο κ. Θεοφάνης σημείωσε, επίσης, ότι διεξάγονται διαγωνιστικές διαδικασίες για την προμήθεια τριών γερανογεφυρών, ενώ σύντομα η ΟΛΘ Α.Ε. θα είναι σε θέση να ανακοινώσει τη δημιουργία «dry port» στη Σόφια.