Τροχοί & TIR

Siemens και VDL στις τεχνολογίες φόρτισης

Το πώς συνεργάζονται οι τεχνολογίες οχημάτων, η τρόποι αποθήκευσης ενέργειας και τα συστήματα φόρτισης ηλεκτροκίνητων οχημάτων, διερευνά αυτή την περίοδο η VDL σε συνεργασία με τη Siemens. Για αυτό
Σάββατο 28/12/2019 - 11:00
Κοινοποίηση στα Social Media

Το πώς συνεργάζονται οι τεχνολογίες οχημάτων, η τρόποι αποθήκευσης ενέργειας και τα συστήματα φόρτισης ηλεκτροκίνητων οχημάτων, διερευνά αυτή την περίοδο η VDL σε συνεργασία με τη Siemens.

Για αυτό το λόγο, στο κέντρο δοκιμών φόρτισης της μάρκας (VDL Charging Test Centre) στο Valkenswaard, δοκιμάζονται νέες τεχνολογίες για την καλύτερη κατανόηση της πιο έξυπνης και αποδοτικότερης χρήσης του υπάρχοντος ηλεκτρικού δικτύου και της αμφίδρομης φόρτισης βαρέων οχημάτων, μέσω της οποίας τα ηλεκτρικά οχήματα δεν είναι μόνο σε θέση να αντλούν ενέργεια από το ηλεκτρικό δίκτυο και το σύστημα αποθήκευσης ενέργειας, αλλά και να παρέχουν ενέργεια πίσω σε αυτά τα συστήματα.

Στόχος της VDL είναι να χρησιμοποιήσει αυτήν την τεχνολογία για την ενίσχυση της διαλειτουργικότητας, της αμοιβαίας δηλαδή επικοινωνίας και ανταλλαγής πληροφοριών των βαρέων ηλεκτρικών οχημάτων και των υποδομών φόρτισης. Αναλυτικότερα, στις εγκαταστάσεις της VDL έχουν τοποθετηθεί τρεις σταθμοί ταχείας φόρτισης των 150 kW της Siemens, οι οποίοι συνεργάζονται με το σύστημα αποθήκευσης ενέργειας της ολλανδικής μάρκας.

Τα δεδομένα που προκύπτουν από τα εν λόγω συστήματα, διαχειρίζεται μια σχετική εφαρμογή η οποία στηρίζεται σε «cloud». Χρησιμοποιώντας τα δεδομένα από αυτά τα συστήματα, η φόρτιση των οχημάτων μπορεί να ελεγχθεί ενεργά. Επιπλέον, δίνεται η δυνατότητα της ευέλικτης ανάπτυξης και χρήσης της διαθέσιμης ισχύος.

Συγκεκριμένα, οι ταχυφορτιστές των 150 kW μπορούν να συνδεθούν προσωρινά, επιτρέποντας την παράλληλη φόρτιση τριών οχημάτων ή ενός οχήματος ιδιαίτερα γρήγορα, κάνοντας χρήση και των 450 kW χωρητικότητας των σταθμών (High-Power Charging - HPC). Αυτό σημαίνει ότι η ισχύς μπορεί να ρυθμιστεί με ευελιξία και οι υποδομές φόρτισης να βελτιστοποιηθούν για ντεπό με διαφορετικές απαιτήσεις.

Αξίζει να αναφερθεί, πως στις δοκιμές της Ολλανδίας δύο παλιές μπαταρίες ηλεκτρικών λεωφορείων χρησιμοποιούνται για την προσωρινή αποθήκευση ισχύος που λαμβάνεται από τα βαρέα ηλεκτρικά οχήματα. Κατά μέσο όρο, αυτές οι μπαταρίες εξακολουθούν να έχουν περισσότερο από το 80% της αρχικής χωρητικότητάς τους και μπορούν να λειτουργήσουν τέλεια ως συστήματα αποθήκευσης ισχύος.

PreviousNext