Δύο ηλεκτροκίνητα BYD ADL Enviro200EV που κατασκευάζουν από κοινού η BYD Europe και η Alexander Dennis Limited (ADL), παραδόθηκαν πρόσφατα στην εταιρεία δημόσιων μεταφορών, First Glasgow, προκειμένου να εκτελούν δρομολόγια στη γραμμή Μ3 της Γλασκώβης, στην οποία πλέον δραστηριοποιούνται μόνο ηλεκτρικά λεωφορεία.

Η αγορά των εν λόγω λεωφορείων, κατέστη δυνατή χάρη στη χρηματοδότηση ύψους 1,5 εκ. £ από την εταιρεία παροχής ηλεκτρικού ρεύματος SP Energy Networks. Σημειώνεται, πως το BYD ADL Enviro200EV έχει μήκος 10,8 μέτρων και μεταφέρει 36 καθήμενους επιβάτες. Κατασκευάζεται στη Σκωτία από την ADL, πάνω στο σασί που της προμηθεύει η BYD από το εργοστάσιό της στην Ουγγαρία.

Η φόρτιση των μπαταριών θα πραγματοποιείται κατά τη διάρκεια της νύχτας, στους 22 σταθμούς φόρτισης που τοποθέτησε η First Glasgow στο ντεπό της. «Είμαστε ευτυχείς που ξεκινάμε με την πρώτη μετατροπή μιας γραμμής λεωφορείου σε ηλεκτρική. Όλη η ομάδα της First Glasgow είναι ενθουσιασμένη από τη συνεργασία με την SP Energy Networks, μέσω της οποίας κατέφθασαν στη Γλασκώβη αυτά τα υπερσύγχρονα οχήματα με τις μηδενικές εκπομπές ρύπων. Η μεταφορά κάθε επιβάτη με αυτά, θα εξοικονομήσει περίπου 2 κιλά CO2 σε σύγκριση με τη μετακίνηση με το ΙΧ αυτοκίνητο, γεγονός που καθιστά τα λεωφορεία την καλύτερη επιλογή για τη μείωση των επιπτώσεων στον πλανήτη», δήλωσε σχετικά ο Διευθύνων Σύμβουλος της First Glasgow, Andrew Jarvis.

Υβριδικό διώροφο από την ADL

383_foto_49_b_0.jpg

Στο μεταξύ, η ADL -η οποία υπενθυμίζεται ότι αποτελεί από πέρυσι μέλος του βορειοαμερικάνικου ομίλου NFI- έκλεισε συμφωνία με την Εθνική Αρχή Μεταφορών της Δημοκρατίας της Ιρλανδίας (NTA), για την παράδοση έως και 600 υβριδικών διώροφων λεωφορείων, Enviro400ER. Η αρχική συμφωνία κάνει λόγο για την παράδοση 100 λεωφορείων μέχρι το προσεχές φθινόπωρο και στη συνέχεια θα εξεταστεί η επέκταση του συμβολαίου μέχρι τις 600 μονάδες.

Αξίζει να αναφερθεί, πως το διαξονικό Enviro400ER έχει μήκος 11 μέτρων, φέρει το αμάξωμα που η ADL ονομάζει «City» και είναι σε θέση να μεταφέρει 66 καθήμενους επιβάτες. Πρόκειται για ένα πετρελαιοκίνητο υβριδικό λεωφορείο που φέρει μπαταρίες 32 kWh που φορτίζουν στην πρίζα, το οποίο δύναται να κινηθεί για τουλάχιστον 2,5 χλμ. δίχως να εκπέμπει ρύπους.