Παίρνοντας ως βάση την έκδοση Utility Extended Cab, η Isuzu δημιούργησε το ανατρεπόμενο D-Max.
Η καρότσα του D-Max έχει μήκος 1.977 χλστ. πλάτος 1.800 χλστ. και ύψος 300 χλστ. Είναι κατασκευασμένη από αλουμινένια πάνελ, με αυτά του δαπέδου να έχουν πάχος 18 χλστ. Επιπλέον, η πίσω πόρτα ανοίγει κατά 180ο και διαθέτει προστατευτικά καουτσούκ και μεντεσέδες δύο κατευθύνσεων, κάτι που σημαίνει ότι μπορεί να ανοίξει τόσο από την κορυφή όσο και από το κάτω μέρος.
Παράλληλα, οι γωνιακοί στύλοι είναι αφαιρούμενοι, προκειμένου να δημιουργείται μια ανοιχτή πλατφόρμα που διευκολύνει τη φορτοεκφόρτωση. Σημειώνεται, πως ο έλεγχος της ηλεκτροϋδραυλικής ανατροπής της καρότσας πραγματοποιείται μέσω ενσύρματου τηλεχειριστηρίου. Τόσο ο μηχανισμός ανατροπής όσο και το υποπλαίσιο έχουν γαλβανιστεί πλήρως για προστασία από τα καιρικά στοιχεία. Προσφέρεται, επιπλέον μηχανισμός ασφάλειας για την αποτροπή πτώσης της υψωμένης καρότσας.
Στο μεταξύ, «D-Max GO2» ονομάζεται η νέα σκληροτράχηλη έκδοση του ιαπωνικού pick-up. Εξοπλίζεται με τον βαρέως τύπου εμπρόσθιο προφυλακτήρα ARB Sahara, όπου έχει τοποθετηθεί και «εργάτης» έλξης 4 τόνων. Το κάτω μέρος του οχήματος προστατεύεται από ένα πλήρες κιτ ατσάλινων ποδιών. Σε αντικατάσταση των προβολέων ομίχλης, υπάρχει η μπάρα φώτων οροφής Lazer Light, ενώ και τα πλευρικά σκαλοπάτια έχουν αντικατασταθεί από νέα, heavy-duty προδιαγραφών. Διαθέτει, ακόμα, το κάλυμμα καρότσας Mountain Top και αλουμινένια συρτάρια.
Τις ικανότητες υδάτινων περασμάτων του οχήματος αυξάνει ο αναπνευστήρας (snorkel) Safari. Προς όφελος των off-road δυνατοτήτων, έχουν τοποθετηθεί μικρότεροι τροχοί 16 ιντσών με Mud Terrain ελαστικά διαμέτρου 33 ιντσών. Το σύστημα πέδησης έχει αντικατασταθεί από ένα νέο, βαρέως τύπου, της Pedders. Από την τελευταία προέρχεται και η νέα υπερυψωμένη ανάρτηση «TrakRyder eXtreme» με τα ρυθμιζόμενα εμπρός αμορτισέρ. Για επιπλέον ικανότητες εκτός δρόμου, έχει τοποθετηθεί ένα μπλοκέ πίσω διαφορικό.
Από τον κατάλογο του εξοπλισμού του εσωτερικού του D-Max GO2, ξεχωρίζουμε το δερμάτινο σαλόνι με τα heavy-duty καλύμματα προστασίας, τον αυτόματο κλιματισμό και το σύστημα infotainment με την 7άρα οθόνη αφής.
Την τριάδα των νέων εκδόσεων του μοντέλου της Isuzu συμπληρώνει το D-Max XTR Colour Edition. Πρόκειται για μια παραλλαγή του Isuzu D-Max XTR, που αποτελεί μια πιο «ασφάλτινη» και «lifestyle» έκδοση του ιαπωνικού pick-up. Η Colour Edition διαθέτει πράσινα λογότυπα και νέο φινίρισμα στο bodykit, ώστε αυτό να ταυτίζεται με το χρώμα του αμαξώματος.
Στο εσωτερικό συναντάμε στοιχεία πολυτέλειας, όπως τα θερμαινόμενα εμπρόσθια σπορ καθίσματα, τα οποία φέρουν επένδυση από δέρμα και σουέντ. Στην ίδια λογική με τα καθίσματα, είναι και το σπορ τιμόνι. Όπως και στο D-Max GO2, τέλος, τα συστήματα πέδησης και ανάρτησης προέρχονται από την Pedders και αναβαθμίζουν τόσο τα εντός όσο και τα εκτός δρόμου χαρακτηριστικά του οχήματος (εδαφική ανοχή 250 χλστ.).