Στην Τζακάρτα της Ινδονησίας στρώνεται ο ασφαλτοτάπητας του αυτοκινητόδρομου SORR W2 από την εταιρεία CONBLOC INFRATECNO, έχοντας συγκεντρώσει το ενδιαφέρον των κατασκευαστών τεχνικών έργων, καθώς για πρώτη φορά χρησιμοποιείται ως βάση το καουτσούκ, προερχόμενο από την επεξεργασία των παλιών ελαστικών.

Το συγκεκριμένο προϊόν φέρει την ονομασία RARX (Reacted and Activated Rubber Dry Powder) και είναι ένα διάλυμα που προήλθε από την κονιορτοποίηση των άχρηστων ελαστικών με την προσθήκη χημικών. Όταν σε αυτό προστεθεί μια μικρή ποσότητα ασφάλτου, τότε δημιουργείται ένα νέο ασφαλτόμιγμα, το οποίο είναι ιδιαίτερα ανθεκτικό στις καιρικές θερμοκρασιακές μεταβολές και ιδιαίτερα στις δυνατές βροχοπτώσεις, ενώ την ίδια στιγμή αντέχει το βάρος των βαρέων οχημάτων. Εξάλλου, στις πρώτες δοκιμές που έγιναν σε ένα δοκιμαστικό τμήμα δρόμου, όλα τα οχήματα, μικρά-μεγάλα, είχαν καλύτερη πρόσφυση και πιο αποτελεσματικό φρενάρισμα (συντομότερη απόσταση).

Ο συγκεκριμένος αυτοκινητόδρομος δέχεται την κυκλοφορία 100.000 οχημάτων ημερησίως από τα οποία τα 15.000 είναι φορτηγά. Το μίγμα ασφαλτόστρωσης έχει πάχος 69 χιλιοστά και στρώνεται πάνω σε τσιμέντο πάχους 250 χιλιοστών.