Η περισυλλογή φρέσκου γάλακτος είναι μια ιδιαίτερη και απαιτητική δουλειά, με καθημερινό μεταφορικό έργο, το οποίο όμως απαιτεί σύγχρονα αυτοκίνητα και κατάλληλο εξοπλισμό. Ένα μεγάλο μέρος της συγκεκριμένης μεταφοράς καλύπτεται από Δ.Χ φορτηγά και το υπόλοιπο από τον ιδιόκτητο στόλο ΦΙΧ των εταιρειών.

Με τον Παύλο Κοκκινίδη από το Κιλκίς και το τετραξονικό του ΜΑΝ κάνουμε οδοιπορικό στις φάρμες της Βορείου Ελλάδος συλλέγοντας και μεταφέροντας γάλα για τη Φάρμα Κουκάκη. Καταγράφουμε έτσι τα κυριότερα σημεία, τις ιδιαιτερότητες, τις δυσκολίες της μεταφοράς, το οδικό δίκτυο στο οποίο κινείται καθώς επίσης και στοιχεία σχετικά με το κόστος κτήσης ενός βυτίου.

Ο Παύλος Κοκκινίδης, τελείωσε το τμήμα Oικονομικών στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και όμως ακολούθησε τον δρόμο του φορτηγού. Τι λέει για την επιλογή του αυτή, και τι προτείνει σε νέους που θέλουν να πιάσουν το επαγγελματικό τιμόνι;

Σωστός προγραμματισμός

Τον Παύλο τον συναντήσαμε για πρώτη φορά πριν από έντεκα χρόνια, όταν ήταν συνοδηγός σε ένα από τα φορτηγά του πατέρα του και μάθαινε ακόμη τη δουλειά. Σήμερα έχει αναλάβει ο ίδιος τα ηνία της μεταφορικής οργανώνοντας καθημερινά τον προγραμματισμό των τεσσάρων φορτηγών τους.

Παύλο, από συνοδηγός πριν από λίγα χρόνια σήμερα ιδιοκτήτης, πώς βλέπεις την κατάσταση στο χώρο της μεταφοράς;

«Σίγουρα από την πλευρά του συνοδηγού όλα φαίνονται πιο εύκολα, γιατί απλά δεν έχεις τις ανάλογες ευθύνες. Πλέον πρέπει να υπολογίζω καθημερινά τα πάντα μέχρι το τελευταίο ευρώ. Τα κόμιστρα, το κόστος μεταφοράς και τις λειτουργικές δαπάνες, για να έχει κερδοφορία η επιχείρησή μου.

Διαβάστε το αναλυτικό ρεπορτάζ, στο τεύχος Αυγούστου (388) του περιοδικού ΤΡΟΧΟΙ & TIR, που κυκλοφορεί στα περίπτερα Ελλάδας και Κύπρου.