Η ιστορία αυτού του μήνα έρχεται από την Αθήνα και τον Άγγελο Καλιανιώτη, οδηγό της εταιρείας ΑΤΛΑΝΤΑ Α.Ε. Εργάζεται τριάντα χρόνια στη μεταφορά ακολουθώντας το επάγγελμα που του άρεσε από μικρό παιδί. Σήμερα οδηγεί το Mercedes-Benz Actros 1845 της εταιρείας μεταφέροντας ευπαθή προϊόντα.

Μέσα από τη σελίδα του RoadStars μας καταθέτει την άποψή του για το φορτηγό αυτό καθώς και ένα αξέχαστο περιστατικό που βίωσε στο επαρχιακό οδικό δίκτυο, ένα βράδυ με βροχή και χαμηλή ορατότητα, όπου το σύστημα Active Brake Assist ανέλαβε δράση.

Στο χώρο του φορτηγού μπήκα το 1990 ακολουθώντας το επάγγελμα του πατέρα μου, καθώς και ο ίδιος ήταν επαγγελματίας οδηγός. Αυτό που λέω πάντα είναι ότι το δικό μου το γραφείο έχει την καλύτερη θέα. Πίσω από το παρμπρίζ του φορτηγού αλλάζω παραστάσεις και δεν πλήττω με τη μονοτονία και τη ρουτίνα της καθημερινότητας. Σίγουρα το φορτηγό έχει πολλές αρμοδιότητες και ευθύνες, αλλά τις προτιμώ σε σχέση με οποιαδήποτε άλλη δουλειά.

Οδηγώ το Actros 1845 τα τελευταία τρία χρόνια, και πλέον έχω να λέω τα καλύτερα λόγια για αυτό. Είναι άνετο εσωτερικά, με αρκετό ελεύθερο χώρο για να σηκωθώ και να αλλάξω ρούχα. Επίσης, έχει πολλές αποθηκευτικές λύσεις, με ντουλάπια για μικροαντικείμενα. Ωστόσο, το νούμερο ένα πλεονέκτημα του συγκεκριμένου αυτοκινήτου είναι η κατανάλωσή του. Σε αυτό τον τομέα, οι επιδόσεις του είναι πραγματικά φανταστικές. Αρκεί να πω ότι στη διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη έχω καταγράψει κατανάλωση μέχρι και 22 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, με φορτίο τονάζ. Δείχνω σε συναδέλφους μου τις καταναλώσεις του και πραγματικά εντυπωσιάζονται.

Διαβάστε περισσότερα για τον Άγγελο Καλιανιώτη καθώς και άλλες ιστορίες στο

roadstars.mercedes-benz.com

Το Actros μου εξοπλίζεται με τα πλέον σύγχρονα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης. Ένα από αυτά: το Active Brake Assist 3, το οποίο μπορεί να διενεργεί πλήρη πέδηση σε περίπτωση που το προπορευόμενο όχημα κινείται πολύ αργά ή είναι σταματημένο. Θυμάμαι μάλιστα ένα περιστατικό, όπου η συμβολή και η ταχεία αντίδρασή του αποδείχθηκε σωτήρια, γλιτώνοντάς με από βέβαιη πρόσκρουση.

Θυμάμαι πως οδηγούσα νύχτα σε επαρχιακό δρόμο, με έντονη βροχόπτωση. Είχα προσαρμόσει την ταχύτητά μου κατάλληλα, σε σχέση με τις καιρικές συνθήκες που επικρατούσαν, και συνέχισα την πορεία μου. Κάποια στιγμή ενώ το φορτηγό μου κινείτο με ταχύτητα περίπου 60 χλμ./ώρα, το Active Brake Assist εντόπισε ένα όχημα που βρισκόταν ακινητοποιημένο σε μια δεξιά στροφή. Το μισό βρισκόταν στη Λ.Ε.Α. και το άλλο μισό στη λωρίδα που χρησιμοποιούσα. Για να είμαι ειλικρινής, πολύ πριν δω το σταματημένο αυτοκίνητο, το σύστημα ABA το είχε εντοπίσει και λειτούργησε ακαριαία, φρενάροντας άμεσα το φορτηγό μου. Αν δεν είχα το συγκεκριμένο σύστημα, το πιο πιθανό είναι να είχα χτυπήσει το σταματημένο αυτοκίνητο ή να έκανα κάποια στραβοτιμονιά για να το αποφύγω και τα αποτελέσματα θα ήταν οδυνηρά.

Ευχαριστούμε για τις πραγματικά ενδιαφέρουσες ιστορίες που συνεχίζετε να μας στέλνετε. Στείλτε κι εσείς τη δική σας εμπειρία στο info@troxoikaitir.gr και θα δημοσιευθεί στο περιοδικό TΡOXOI & TIR και στο RoadStars της Mercedes-Benz, την παγκόσμια ηλεκτρονική πλατφόρμα που ενώνει όλους τους οδηγούς φορτηγών σε μία κοινότητα.