Η ιστορία αυτού του μήνα έρχεται από τη Λακωνία και τον Παναγιώτη Καραβίτη, οδηγό της εταιρείας Best Orange. Με το συρόμενο λευκό Mercedes-Benz Actros 2551 μεταφέρει πορτοκάλια από το συσκευαστήριο στα σούπερ μάρκετ και τις λαχαναγορές της χώρας μας.

Τα πρώτα βήματά του στο χώρο του φορτηγού τα έκανε με το μοντέλο 1626 της Mercedes-Benz μεταφέροντας προϊόντα μαναβικής από τη Σκάλα Λακωνίας στην Αθήνα. Έκτοτε, πέρασαν και άλλα φορτηγά της γερμανικής μάρκας από τα χέρια του, αλλά στο σημερινό Actros έβαλε όλο το μεράκι του. Από το δρόμο έχει να θυμηθεί πολλά αξέχαστα περιστατικά. Αυτό που ξεχωρίζει, συνέβη ένα χειμώνα πριν από μερικά χρόνια, όταν όλα τα φορτηγά ακινητοποιήθηκαν στην ανηφόρα στο ύψος του Καλογερικού, με κατεύθυνση την Τρίπολη. Εκεί, μίλησε η εμπειρία του στο τιμόνι και η δύναμη του Mercedes του.

«Τα πρώτα βήματα στην εθνική μεταφορά τα έκανα το 1989 με ένα Mercedes-Benz 1626 και λίγα χρόνια αργότερα συνέχισα με το 1932. Με αυτά τα δύο φορτηγά μετέφερα φρούτα από τη Σκάλα Λακωνίας στην Αθήνα και επέστρεφα με κενά τελάρα. Αντιλαμβάνεστε ότι η εποχή εκείνη ήταν πιο δύσκολη εξαιτίας του κακού οδικού δικτύου, ενώ και τα φορτηγά προσέφεραν λιγότερες ανέσεις σε σχέση με τα σημερινά. Μετά από λίγα χρόνια, ανέβηκα σε ένα Mercedes-Benz 2448 βυτίο με το οποίο μετέφερα υγρά τρόφιμα σε όλη την Ευρώπη. Εκείνο το αμάξι με εντυπωσίασε με τη δύναμή του.

Για εμένα, η οδήγηση ενός φορτηγού ήταν και παραμένει το μεγαλύτερό μου πάθος. Ακόμη και σήμερα, μετά από 31 χρόνια στο τιμόνι, έχω την ίδια όρεξη για δουλειά. Τα πρώτα συναισθήματα που είχα, δεν ξεθώριασαν ποτέ. Κάθε ταξίδι είναι για εμένα μια ξεχωριστή εμπειρία. Καθημερινά μαθαίνω νέα πράγματα στη δουλειά και αυτό με ευχαριστεί. Θα συμφωνήσω με την άποψη άλλων συναδέλφων που λένε ότι δεν είναι επάγγελμα, αλλά τρόπος ζωής. Αυτό πιστεύω ότι τα λέει όλα. Αν δεν σου αρέσει από την αρχή, δεν πρόκειται να το αγαπήσεις ούτε στην πορεία. Ακόμη και κάποιες φορές που είμαι πιεσμένος ψυχολογικά, ανεβαίνω στο φορτηγό και ξεχνάω τα πάντα.

Διαβάστε περισσότερα για τον Παναγιώτη Καραβίτη καθώς και άλλες ιστορίες στο

roadstars.mercedes-benz.com

Πρόσφατα στο στόλο της εταιρείας μας ήρθε νέο αίμα, ένα συρόμενο Actros 2551 και μαζί με τον ιδιοκτήτη της εταιρείας, τον κ. Δημήτρη Φιφλή του Παναγιώτη, σχεδιάσαμε από κοινού τις βελτιώσεις που θα μας άρεσε να κάνουμε. Άλλωστε ο ίδιος είναι πολύ ευχαριστημένος από την αξιοπιστία της Mercedes-Benz και έχει και άλλα μοντέλα, οπότε αυτό λειτούργησε θετικά στην απόφαση αγοράς του Actros. Αυτό που μου αρέσει από το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι η καβάλα του, το δυνατό σύστημα πέδησης και η οικονομία του, καθώς σε σύγκριση με το προηγούμενο Actros 2540 που έχουμε, είναι πιο οικονομικό στη γραμμή της Αθήνας περίπου στα 40 λίτρα. Τα δρομολόγια τα κάνω εναλλάξ με τους συναδέλφους μου στη δουλειά, τον Χρήστο Σταυράκο και τον Σταμάτη Ψινάκη.

Ένα περιστατικό που αξίζει να αναφέρω είναι όταν, πριν από λίγα χρόνια, ταξίδευα από την Καλαμάτα προς την Τρίπολη με το προηγούμενο Actros, και στο ύψος της ανηφόρας του Καλογερικού ο δρόμος είχε κλείσει από χιόνια. Αρκετά φορτηγά και επιβατικά αυτοκίνητα ήταν ακινητοποιημένα, οπότε υποχρεωτικά σταμάτησα και εγώ. Από χιόνια στο δρόμο έχω αρκετή εμπειρία και επειδή είχα εμπιστοσύνη και στις δυνατότητες του φορτηγού μου τόλμησα να ξεκινήσω χωρίς αλυσίδες. Οι συνάδελφοί μου πίστευαν ότι θα ακινητοποιηθώ στα μισά της ανηφόρας, αλλά το Actros μου τους διέψευσε. Σε κάποιο σημείο γλίστρησε η ρυμούλκα, αλλά με σωστές κινήσεις στο τιμόνι και με τη χρήση του νταλικόφρενου κατάφερα να την κρατήσω στην πορεία της. Επίσης το διαφορικό πατούσε πολύ σταθερά στο δρόμο και είχε αρκετή δύναμη για να με σώσει από αυτή τη δύσκολη οδηγική κατάσταση, όπως και έγινε!».

Ευχαριστούμε για τις πραγματικά ενδιαφέρουσες ιστορίες που συνεχίζετε να μας στέλνετε. Στείλτε κι εσείς τη δική σας εμπειρία στο info@troxoikaitir.gr και θα δημοσιευθεί στο περιοδικό TΡOXOI & TIR και στο RoadStars της Mercedes-Benz, την παγκόσμια ηλεκτρονική πλατφόρμα που ενώνει όλους τους οδηγούς φορτηγών σε μία κοινότητα.