Η Fiat Professional παρoυσίασε το νέο Ducato 2021, το οποίο σηματοδοτεί την όγδοη γενιά του μοντέλου και συνεχίζει μία, ούτε λίγο ούτε πολύ, θριαμβική πορεία στην ευρωπαϊκή αγορά.

Η Fiat Professional διατηρώντας το βασικό σχήμα του Ducato λανσάρει το νέο μοντέλο του 2021 με τους νέους Multijet 3 στα 2,2 λίτρα, με σειρά συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης, με νέο σύστημα διεύθυνσης και ένα πλήρως ψηφιοποιημένο περιβάλλον οδήγησης και εργασίας. Η ιδιοφυής «all-forward» διαμόρφωση παραμένει, και συνεχίζει να κρατά το ιταλικό μοντέλο στην κορυφή σε θέματα εκμετάλλευσης.

Η ηγετική του θέση τα τελευταία σαράντα χρόνια –παρουσιάστηκε πρώτη φορά το 1981- επισφραγίστηκε την περασμένη χρονιά με την κατάκτηση της πρώτης θέσης στην ευρωπαϊκή αγορά ελαφρών επαγγελματικών αυτοκινήτων (LCV) ανεξαρτήτου κατηγορίας. Οι 150.000 μονάδες που ταξινομήθηκαν πανευρωπαϊκά το 2020 αντιπροσωπεύουν ταυτόχρονα μία αύξηση της τάξης του 8% σε σχέση με το 2019.

fiat ducato
Το γενικό σχέδιο του εσωτερικού παραμένει αναγνωρίσιμο, πίνακας οργάνων και σύστημα διεύθυνσης όμως είναι καινούργια, και προσφέρουν πολλές έξτρα δυνατότητες

Με όπλα κυρίως την απόλυτη εκμετάλλευση χάρη στην ιδιοφυή διαμόρφωση, το σχεδόν τέλεια τετραγωνισμένο σχήμα της κλούβας και την έξυπνη αρχιτεκτονική και τους υπέρ-αποδοτικούς κινητήρες, το μεγάλο van των Ιταλών σκοπεύει, με σειρά κομβικών αναβαθμίσεων να επιβεβαιώσει την ηγετική του θέση.

Οδηγήσαμε το νέο μοντέλο της Fiat Professional στην παγκόσμια πρεμιέρα του στην πίστα του κατασκευαστή, στο Μπαλόκο και, στο τεύχος Σεπτεμβρίου που κυκλοφορεί, παρατίθενται οι πρώτες εντυπώσεις μας.

Ίδιο στυλ, νέες τεχνολογίες

Το σχήμα του μοντέλου κρίθηκε αρκούντως επίκαιρο από τους σχεδιαστές, και επεμβάσεις έγιναν μόνο στη μάσκα με πιο δυναμικό προφίλ που συνδυάζεται με τα νέα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας Full-LED, τα οποία εκτός από τη βελτιωμένη απόδοση (+30% σε σχέση με τις συμβατικές λύσεις) συνθέτουν και μια ξεχωριστή φωτεινή «υπογραφή».

Επίσης, τα φλας έχουν τώρα λειτουργία slider (κυλιόμενα), για πρώτη φορά σε επαγγελματικό όχημα σύμφωνα με τη Fiat, κάποιοι κατασκευαστές φορτηγών θα διαφωνήσουν πάντως αφού έχουν λανσάρει τη συγκεκριμένη τεχνολογία εδώ και χρόνια.

 

fiat ducato

 

Επιπρόσθετα, σχετικά σύντομα θα αντιληφθεί κάποιος το νέο και πολύ μεγάλο λογότυπο της μάρκας, η γρίλια έχει κάποιες μικροδιαφορές, όπως και η ποδιά κάτω από τον προφυλακτήρα. Συνολικά πάντως, το νέο μοντέλο διατηρεί εξωτερικά τα βασικά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά του απερχόμενου.

Στο εσωτερικό, ένας νέος, πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων, σε συνδυασμό με το σύστημα πολυμέσων UConnect με οθόνη αφής έως 10 ίντσες, προσφέρουν μεγαλύτερη πρακτικότητα, ευελιξία και νέες λειτουργίες. Με αυτό τον τρόπο το όχημα μπορεί να προσαρμοστεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στις ανάγκες του πελάτη και να αξιοποιηθούν τα οφέλη της σύγχρονης τεχνολογίας.

Για να γίνουν εφικτά όλα αυτά, η Fiat άλλαξε πλήρως την ηλεκτρονική και ηλεκτρική αρχιτεκτονική του μοντέλου, κίνηση που δεν συνηθίζεται σε ένα τυπικό facelift, καθώς είναι εξαιρετικά κοστοβόρα. 

Οδηγήσαμε το νέο μοντέλο της Fiat Professional στην παγκόσμια πρεμιέρα του στην πίστα του κατασκευαστή, στο Μπαλόκο και, στο τεύχος Σεπτεμβρίου που κυκλοφορεί, παρατίθενται οι πρώτες εντυπώσεις μας.