Πρόσφατα, η Schmitz Cargobull Iberica πραγματοποίησε την τελετή τοποθέτησης του θεμέλιου λίθου του νέου εργοστασίου του κατασκευαστή στην πόλη Φιγκουερέλας στην Ισπανία.
Η αρχική επένδυση ανέρχεται στα περίπου 19 εκατομμύρια ευρώ, η έναρξη λειτουργίας εκτιμάται πως θα γίνει τον Αύγουστο του 2022, και σε πρώτο στάδιο, πάνω από 280 εργαζόμενοι θα κατασκευάζουν γύρω στα 60 τρέιλερ την ημέρα.
Το νέο εργοστάσιο πρόκειται να ανεγερθεί σε απόσταση μόλις τριών χιλιομέτρων από την υπάρχουσα μονάδα της Schmitz, και θα αναπτυχθεί σε έκταση 104.000 τετ.μ.: 16.400 από αυτά θα αφορούν γραμμές παραγωγής και logistics, 2.000 γραφεία σε ένα τριώροφο κτίριο, συν υπόστεγα για τη στέγαση νέων και μεταχειρισμένων οχημάτων.
Πρόκειται για μία επένδυση ενδεικτική της επιτυχούς πορείας της Schmitz στην Ιβηρική Χερσόνησο: όταν το 2002 η εταιρεία ξεκινούσε την τοπική παραγωγή, οι υπολογισμοί έδειχναν ότι, πέντε τρέιλερ την ημέρα θα ήταν ένας καλός απολογισμός.
Σήμερα, πωλούνται πάνω από 4.000 μονάδες ανά έτος.
Schmitz στην εκπαίδευση της Mercedes-Benz
Η Schmitz Cargobull παρέδωσε άλλες πέντε «κουρτίνες» S.CS στη Mercedes-Benz Trucks για να χρησιμοποιηθούν από το τμήμα εκπαίδευσης επαγγελματιών οδηγών της γερμανικής εταιρείας. Όλες τους είναι με το πατενταρισμένο σύστημα Power Curtain, χωρίς δηλαδή, πηχάκια, και έχουν υψηλή στρεπτική ακαμψία σύμφωνη με το πρότυπο DIN EN 12642 Code XL.
Αντί για πηχάκια υπάρχουν ιμάντες αραμιδίου για την ασφάλιση του φορτίου και ατσαλόσυρμα εντός του υφάσματος. Η προτίμηση της Mercedes-Benz στα συγκεκριμένα τρέιλερ, πέρα από το γεγονός ότι, επιτρέπουν στους οδηγούς να εκπαιδεύονται σε ρεαλιστικές συνθήκες, έχουν να κάνουν και με τα θεωρούμενα ως κορυφαία δυναμικά χαρακτηριστικά των οχημάτων της Schmitz.