Τον Άρη Καρατέρπο τον γνωρίσαμε σε προηγούμενο τεύχος μέσα από την ενότητα του Roadstars όπου μας παρουσίασε την ιστορία του και το Actros του. Βέβαια η αυτοκινητιστική Ελλάδα τον γνωρίζει πολλά χρόνια, καθώς εδώ και δύο δεκαετίες εργάζεται αδιάλειπτα στην εθνική μεταφορά.

Συνεχίζοντας το επάγγελμα του πατέρα του, γαλουχήθηκε από μικρή ηλικία στο φορτηγό και τα πρώτα βήματά του τα έκανε με το Mercedes-Benz 2632. Εν συνεχεία η πορεία του στο χώρο ήταν η καλύτερη δυνατή, αποκτώντας και άλλα φορτηγά και, το βασικότερο, φτιάχνοντας ένα σωστά όνομα στην αγορά και την πιάτσα, συνώνυμο της αξιοπιστίας και της εμπιστοσύνης.

Άλλωστε για έναν αυτοκινητιστή αυτό είναι πολύ βασικό, να κερδίσει την αγάπη των συναδέλφων του και το σεβασμό των συνεργατών του. Για τον Άρη ακούμε πάντα τα καλύτερα, αλλά και η δική μας εμπειρία είναι ανάλογη.

Ο Άρης Καρατέρπος με τα καμάρια του Actros και DAF
Ο Άρης Καρατέρπος με τα καμάρια του Actros και DAF

Ευχάριστος και καλοσυνάτος άνθρωπος μας περιμένει στη Λαμία για να γνωρίσουμε από κοντά τα δύο από τα τρία φορτηγά του, το Mercedes-Benz Actros και το DAF XF.

Γερμανία vs Ολλανδία

Το ζητούμενο δεν είναι να πούμε ποιο είναι το ωραιότερο από τα δύο συρόμενα, άλλωστε η κρίση του καθενός είναι υποκειμενική, αλλά να αναδείξουμε δύο εργαλεία που κοσμούν καθημερινά την εθνική οδό.

Γνωρίζουμε καλά ότι και το τελευταίο μπουλόνι στις ζάντες έχει μπει με κόπο και ιδρώτα από τον Άρη, δηλαδή με πολύ χιλιόμετρο και ατέλειωτα ξενύχτια, καθώς ο ίδιος είναι ένας αυτοκινητιστής που ζει αποκλειστικά και μόνο από τη δουλειά του στο φορτηγό.

Η ύπαρξη δύο τόσο προσεγμένων συρόμενων στην ίδια μεταφορική αποτελεί από μόνο του μια είδηση, με τους μεν μερσεντάκηδες να υποστηρίζουν το Actros και τους δε νταφάκηδες να είναι δίπλα στο XF. Το κάθε αυτοκίνητο έχει τη δική του ταυτότητα και κοινό γνώρισμά τους είναι ο χρωματισμός τους με μπλε χρώμα.

εσωτερικό καμπίνας

Από εκεί και πέρα ο Άρης επέλεξε να κρατήσει χαμηλά την μπάλα, όπως συνηθίζουμε να λέμε με ποδοσφαιρικούς όρους, κάνοντας συγκεκριμένες παρεμβάσεις στα δύο αυτοκίνητα. Ξεκίνησε με το XF καθώς το αγόρασε πρώτο, βάζοντας κάποια ανοξείδωτα περιμετρικά του συρμού, και εν συνεχεία ασχολήθηκε με το εσωτερικό το οποίο έχει ντύσει με δερματίνες.

Από την άλλη πλευρά το εσωτερικό του Actros είναι πιο λιτό, με δέρμα σε ορισμένα σημεία της καμπίνας, αλλά η εξωτερική του πλευρά είναι επίσης προσεγμένη και γοητευτική, θα τολμούσαμε να πούμε.

Το να συγκρίνεις το XF με το Actros του Άρη είναι σαν να συγκρίνεις ποδοσφαιρικά την εθνική Ολλανδίας με την εθνική ομάδα ποδοσφαίρου της Γερμανίας, οπότε σημειώσατε Χ (ισοπαλία).

εσωτερικό καμπίνας Actros