Εντός έδρας, στην έκθεση Solutrans 2021 στη Λιόν, έδειξε η Renault Trucks την πλήρη γκάμα της, η οποία ανανεώθηκε στο σύνολό της μόλις το περασμένο καλοκαίρι.

Τα πιο δημοφιλή εκθέματα ήταν φυσικά τα ολοκαίνουργια φορτηγά από τις σειρές T, T High, C και K «Evolution» με αρκετές αισθητικές επεμβάσεις, νέους κινητήρες DE11 και DE13 αντιρρυπαντικών προδιαγραφών Euro 6 (step E) αναβαθμισμένο σύστημα ψεκασμού, και τεχνολογίες Wave Piston και Turbo Compound (για τον 13λιτρο), που φυσικά είναι κοινές με τη μητρική εταιρεία Volvo Trucks.

Ο νέος 13λιτρος κινητήρας με Turbo Compound
Ο νέος 13λιτρος κινητήρας με Turbo Compound

Σε συνδυασμό με βελτιώσεις στο προγνωστικό σύστημα Optivision, αναβαθμισμένα κιβώτια ταχυτήτων όπως το Optidriver, νέα ηλεκτρονικά συστήματα υποβοήθησης οδήγησης και μάνατζμεντ για κινητήρα και γραμμή μετάδοσης κίνησης και αρκετές ακόμη αλλαγές, βελτιώνουν την αποδοτικότητα κατά 10% ως μέσο όρο. Στο επίκεντρο της προσοχής των επισκεπτών βρέθηκε ένα Renault Trucks T High Evolution 2021 σε σπέσιαλ ντιζάιν ονόματι «Diamond» και η πληρέστατη γκάμα φουλ ηλεκτρικών φορτηγών Renault Trucks Z.E.

Στα εκθέματα περιλαμβάνονταν ένα 19τονο D Wide Z.E., το οποίο προστίθεται στα 16τονα και 26τονα μοντέλα που παράγονται ήδη από το 2020. Άλλη καινοτομία αφορά στη νέα δυνατότητα απευθείας σύνδεσης του ψυκτικού θαλάμου στις μπαταρίες των 600 V του οχήματος.

renault solutrans
Γαλλικό σούπερ μόντελ -οι αισθητικές βελτιώσεις του T High της φωτογραφίας σχεδιάστηκαν από 18χρονο στον υπολογιστή, και η Renault το έφτιαξε

Όλα τα ηλεκτρικά Renault είναι μαζικής παραγωγής, κάτι που φαίνεται και από τις προσφερόμενες επιλογές –στα μεταξόνια, για μονά φορτηγά D και D Wide Z.E., οι πελάτες μπορούν λ.χ., να επιλέξουν σε 15 διαφορετικά μήκη, από 3.900 έως 6.800 χιλιοστά.

Σε όλες τις περιπτώσεις πάντως, σημαντικά αυξημένη είναι και η αυτονομία, με το Renault Trucks D Z.E να φτάνει τα 400 χιλιόμετρα με μία φόρτιση.