Η Opel και κατ’ επέκταση η PSA και η Stellantis, λανσάρουν τα πρώτα ηλεκτρικά compact van μαζικής παραγωγής της αγοράς (Opel Combo-e Cargo, Peugeot e-Partner, Citroen e-Berlingo) με μεγάλη αυτονομία, δυνατότητα ταχείας φόρτισης και ανεπηρέαστη από τον όγκο των μπαταριών εκμετάλλευση. Τα δοκιμάζουμε στη Γερμανία και καταγράφουμε την εμπειρία μας στο ΤΡΟΧΟΙ & TIR Ιανουαρίου που κυκλοφορεί.

Η ισχύς εν τη ενώσει

Από τον Ιανουάριο του 2021 όταν και το όνομα Stellantis μπήκε στην καθημερινότητα της αυτοκινητοβιομηχανίας, ήταν σαφές ότι, ο νεοφυής κολοσσός –έκτη σε μέγεθος εταιρεία, με πάνω από 300.000 εργαζομένους και 5,8 εκ. ταξινομήσεις το 2020- σκόπευε να γίνει παγκόσμιος ηγέτης στα ηλεκτρικά LCV και στις 130 χώρες όπου δραστηριοποιείται.

Opel Combo-e Cargo, Peugeot e-Partner, Citroen e-Berlingo

Για να δούμε από κοντά την τελευταία προσθήκη στη γκάμα e-LCV και το πρώτο fuel cell van μαζικής παραγωγής βρεθήκαμε στο Ρίσελσχαϊμ, μερικά χιλιόμετρα από το αεροδρόμιο της Φρανκφούρτης όπου, εκτός από τα κεντρικά, βρίσκεται και το τμήμα Έρευνας & Εξέλιξης της Opel, η οποία αναλαμβάνει τον ρόλο του παγκόσμιου κέντρου εξέλιξης ηλεκτρικών και fuel-cell οχημάτων για όλες τις εταιρείες που υπγονται στον όμιλο Stellantis, καθώς διαθέτει μοναδική τεχνογνωσία –θυμάστε το εκπληκτικά προχωρημένο για την εποχή του, Opel Ampera του 2011;

Από εδώ θα ξεκινά λοιπόν, η δημιουργία όλων των εξηλεκτρισμένων επαγγελματικών ελαφρών επαγγελματικών των Fiat Professional, Vauxhall, RAM, Peugeot, Opel, Jeep και Citroen.

Opel Combo-e Cargo, Peugeot e-Partner, Citroen e-Berlingo

Το πόσο πολύ πιστεύουν στα ηλεκτροκίνητα LCV στην Stellantis είναι φανερό. Ο όμιλος είναι ο πρώτος που ανέπτυξε πλήρη γκάμα 100% ηλεκτρικών ελαφρών επαγγελματικών, από την κατηγορία των κόμπακτ μέχρι τα μεγάλα van, με όλα τα μοντέλα να είναι κανονικά διαθέσιμα σε όλες τις ευρωπαϊκές αγορές, της δικής μας συμπεριλαμβανομένης.

Όπως και το σύνολο του ανταγωνισμού, στη Stellantis θέλουν με κάθε τρόπο –και πιθανόν με κάθε κόστος– να αποδείξουν ότι, βρίσκονται στην τεχνολογική αιχμή. Εύκολα καταλαβαίνει λοιπόν κανείς, τη σημασία των νέων Opel Combo-e Cargo, Peugeot e-Partner και Citroen e-Berlingo για την εταιρεία.

Στο ΤΡΟΧΟΙ & TIR Ιανουαρίου που κυκλοφορεί καταγράφουμε μετά από πολύωρες διαδρομές μετρήσεις, εξοπλισμό, στοιχεία εκμετάλλευσης και αυτονομία των μοναδικών ηλεκτρικών compact van μαζικής παραγωγής της αγοράς.