Tο νέο Piaggio Porter NPG σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε με στόχο να προσφέρει τη βέλτιστη σχέση κόστους - οφέλους για τον επαγγελματία που δραστηριοποιείται σε αστικό περιβάλλον. Το δοκιμάζουμε στο ΤΡΟΧΟΙ & TIR Ιανουαρίου που κυκλοφορεί.

Διαθέσιμο και στην ελληνική αγορά σε διάφορες εκδόσεις, στοχεύει στη μεγιστοποίηση της απόδοσης τόσο ως προς τις επιδόσεις όσο και προς την οικονομία με ιδιαίτερα χαμηλό συνολικό κόστος ιδιοκτησίας. Οι συμπαγείς διαστάσεις του σε συνάρτηση με το αυξημένο ωφέλιμο φορτίο το μετατρέπουν σε πραγματικό… φορτηγό πόλης!

Φορτώνουμε στην καρότσα του μια παλέτα τούβλα βάρους 800 κιλών και ξεκινούμε το δρομολόγιο εντός και εκτός πόλης καταγράφοντας σημαντικά στοιχεία για την οδηγική του συμπεριφορά. Απαντούμε επίσης σε ένα βασικό ερώτημα πολλών επαγγελματιών ως προς τον αριθμό των πλαστικών τελάρων που χρούν στην καρότσα του.

Φορτώνοντας μια παλέτα με τούβλα βάρους 800 κιλών.
Φορτώνοντας μια παλέτα με τούβλα βάρους 800 κιλών.

Πλήρης γκάμα

Το Piaggio Porter NP6 διατίθεται σε τέσσερα πλαίσια, συνδυάζοντας κοντό ή μακρύ μεταξόνιο, με μονούς ή διπλούς πίσω τροχούς. Με μονούς τροχούς είναι διαθέσιμο σε δύο μήκη, στα 2.650 και 3.070 χιλιοστά, ενώ με διπλούς τροχούς επίσης σε δύο μήκη στα 3.000 και στα 3.250 χιλιοστά. Το ωφέλιμο ξεκινά από 960 κιλά και φτάνει τα 1.600 κιλά (βάρος επί του πλαισίου) στην έκδοση με μικτό βάρος 2,8 τόνους.

Ο πελάτης μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε πέντε επίπεδα εξοπλισμού, τρία για την κανονική τελική σχέση μετάδοσης (Start, Plus, Top) και δύο για την κοντή τελική σχέση μετάδοσης (HD και HD TOP).

Κινούμαστε με το Piaggio με φορτωμένη την καρότσα του με τούβλα και καταγράφουμε στο ΤΡΟΧΟΙ & TIR Ιανουαρίου που κυκλοφορεί οδική συμπεριφορά, συστήματα ασφαλείας, στοιχεία εκμετάλλευσης και φυσικά τις εντυπώσεις μας από το πιο μικρό φορτηγό πόλης.