«Το Mercedes Benz Atego είναι ο Leader στην κατηγορία του και για αυτό το λόγο το επιλέξαμε». Αυτά είναι τα πρώτα λόγια του Αλέξανδρου Γουργολίτσα, ιδιοκτήτη της εταιρείας χονδρικού εμπορίου Α. ΓΟΥΡΓΟΛΙΤΣΑΣ ΜΟΝ ΑΜΙ Α.Ε η οποία έχει έδρα στο Αγρίνιο και εκτελεί διανομές των εμπορευμάτων της σε όλη τη Δυτική Ελλάδα.

Ο στόλος της αποτελείται από φορτηγά Mercedes-Benz τα οποία έχουν δείξει την ανάλογη αξιοπιστία και αντοχή στο χρόνο. Σε ένα από τα δρομολόγια των οδηγών της εταιρείας σε χωριά της Αιτωλοακαρνανίας, ο συντάκτης μας Παύλος Μαυρομύτης συνταξιδεύει μαζί τους και καταγράφει στο ΤΡΟΧΟΙ & TIR Ιανουαρίου που κυκλοφορεί τη δουλειά από κοντά, ενώ παράλληλα συζητά με τον ιδιοκτήτη της επιχείρησης για την εμπειρία του από το Atego.

Ανανέωση στόλου

Η αγορά του Mercedes-Benz Atego 1224 έγινε το Μάιο του 2021 και πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της σταδιακής ανανέωσης του στόλου της επιχείρησης με νέα οχήματα. «Βασική μας επιδίωξη είναι η αγορά σύγχρονων οχημάτων τα οποία θα είναι πιο φιλικά προς το περιβάλλον, με λιγότερους ρύπους.

atego Ο ιδιοκτήτης της εταιρείας Αλέξανδρος Γουργολίτσας (δεύτερος από δεξιά) με τον Ιωάννη Κάντζιο διευθυντή της εταιρείας (δεύτερος από αριστερά) και με οδηγούς των Atego.
Ο ιδιοκτήτης της εταιρείας Αλέξανδρος Γουργολίτσας (δεύτερος από δεξιά) με τον Ιωάννη Κάντζιο διευθυντή της εταιρείας
(δεύτερος από αριστερά) και με οδηγούς των Atego.

Είμαστε υπέρ των καθαρών πόλεων και της ατμόσφαιρας γιατί όλο αυτό έχει αντίκτυπο σε όλους μας. Από πλευρά μας μπορούμε να συμβάλλουμε σε αυτό με την αγορά μη ρυπογόνων φορτηγών» ανέφερε ο κ. Γουργολίτσας και συνέχισε: «Ένας ακόμη σημαντικός λόγος για την αγορά του υπήρξε η αύξηση του όγκου πωλήσεων τα τελευταία χρόνια.

Ο υπάρχον στόλος δεν μπορεί να καλύψει τις ολοένα αυξανόμενες ανάγκες και στο προσεχές μέλλον θα επενδύσουμε και σε άλλα οχήματα». 

Στο ΤΡΟΧΟΙ & TIR Ιανουαρίου που κυκλοφορεί ο ιδιοκτήτης Αλέξανδρος Γουργολίτσας μας μιλά για τα κριτήρια επιλογής του Atego, τον εξοπλισμό που επέλεξε, τα χαρακτηριστικά που έχει ξεχωρίσει και φυσικά την εμπειρία του μετά τα πρώτα χιλιάδες χιλιόμετρα στο επαρχιακό και εθνικό δίκτυο της χώρας.