Τροχοί & TIR

Νέες τεχνολογίες από τη ZF

Η γερμανική εταιρεία ZF προωθώντας τη στρατηγική της «Επόμενης Γενιάς Κινητικότητας» παρουσίασε σε δημοσιογράφους του ειδικού Τύπου μια σειρά από τεχνολογικές καινοτομίες για επαγγελματικά οχήματα μ
από Παύλος Μαυρομύτης | Δευτέρα 30/01/2023 - 08:15
Κοινοποίηση στα Social Media
Η «Επόμενη Γενιά Κινητικότητας» από τη ZF στοχεύει στη μείωση των ατυχημάτων, την αύξηση της ασφάλειας καθώς και στη μέγιστη κερδοφορία του ιδιοκτήτη. Οι νέες τεχνολογίες αφορούν επιβατικά και επαγγελματικά οχήματα.
Η «Επόμενη Γενιά Κινητικότητας» από τη ZF στοχεύει στη μείωση των ατυχημάτων, την αύξηση της ασφάλειας καθώς και στη μέγιστη κερδοφορία του ιδιοκτήτη. Οι νέες τεχνολογίες αφορούν επιβατικά και επαγγελματικά οχήματα.

Η γερμανική εταιρεία ZF προωθώντας τη στρατηγική της «Επόμενης Γενιάς Κινητικότητας» παρουσίασε σε δημοσιογράφους του ειδικού Τύπου μια σειρά από τεχνολογικές καινοτομίες για επαγγελματικά οχήματα με τις οποίες αναβαθμίζονται τα επίπεδα ασφάλειας και αποτελεσματικότητας. 

Ειδικότερα, τα νέα προϊόντα της ZF εστιάζουν στη μείωση της κατανάλωσης και των ρύπων καθώς και στην αύξηση της αποδοτικότητας. Ο συντάκτης του περιοδικού ΤΡΟΧΟΙ & TIR, Παύλος Μαυρομύτης, ήταν εκεί.

Σύστημα Highway Assist

Η ZF πρόκειται να εξοπλίζει τα φορτηγά με μια σειρά από τις πιο πρόσφατες τεχνολογίες ασφάλειας στοχεύοντας στα μηδενικά ατυχήματα. Το πακέτο αυτό περιλαμβάνει την ολοκληρωμένη λύση Highway Assist της ZF, η οποία ενεργοποιείται από το OnGuardMAX, το πιο προηγμένο αυτόνομο σύστημα πέδησης
έκτακτης ανάγκης της ZF για επαγγελματικά οχήματα. Το σύστημα Highway Assist συνδυάζει το Adaptive Cruise Control (A.C.C) με τη λειτουργία Continuous Lane Keeping Assist (C.L.K.A) για να προσφέρει στο όχημα διαμήκη και πλευρικό έλεγχο. Το σύστημα ενεργοποιεί αυτόνομα ένα φρένο έκτακτης ανάγκης για να αποφύγει
τη σύγκρουση με κινούμενα και ακίνητα αντικείμενα με ταχύτητες έως και 80 χλμ/ώρα, ακινητοποιώντας το όχημα, αν χρειαστεί. Σε συνδυασμό με το σύστημα πέδησης, η νέα ενεργή ζώνη ασφαλείας της ZF βοηθά στην προστασία του οδηγού διασφαλίζοντας ότι δεν μπερδεύεται και ότι διατηρεί το συρμό στη σωστή θέση, ιδιαί-
τερα κατά τη διάρκεια ελιγμών έκτακτης ανάγκης.

Να αναφέρουμε επίσης ότι το σύστημα Hands-on-Detection Steering Wheel της ZF έχει επίσης ενσωματωθεί και ενεργοποιείται παρέχοντας κινήσεις ακριβείας.

Διαβάστε τη συνέχεια στο περιοδικό ΤΡΟΧΟΙ & ΤΙR Ιανουαρίου που κυκλοφορεί.

Στο ίδιο τεύχος #416

PreviousNext