Τροχοί & TIR

Οδηγούμε το νέο ηλεκτρικό Mercedes-Benz eActros 600

Στο ΤΡΟΧΟΙ & TIR Νοεμβρίου που κυκλοφορεί έχουμε την ευκαιρία να βρεθούμε για λίγο πίσω από το τιμόνι του eActros καταγράφοντας τις πρώτες μας οδηγικές εντυπώσεις.
από Παύλος Μαυρομύτης | Τετάρτη 01/11/2023 - 12:03
Κοινοποίηση στα Social Media
Οδηγούμε το νέο ηλεκτρικό Mercedes-Benz eActros 600
Οδηγούμε το νέο ηλεκτρικό Mercedes-Benz eActros 600

Στο Αμβούργο της Γερμανίας πραγματοποιήθηκε πριν από λίγες ημέρες η πολυαναμενόμενη παγκόσμια πρώτη του νέου ηλεκτρικού Mercedes Benz eActros 600. 

Η παρουσίασή του έγινε στο φυσικό του χώρο, σε ένα Autohof, ανάμεσα σε δεκάδες σταματημένες νταλίκες, δίνοντας το στίγμα της νέας εποχής. Ότι ακόμη και οι βαριές μεταφορές και αυτές των μεγάλων αποστάσεων στο άμεσο μέλλον θα γίνονται ηλεκτρικά. 

Ας γνωρίσουμε όμως το νέο eActros 600, το οποίο εξασφαλίζει αυτονομία μέχρι 500 χιλιόμετρα.

Οδηγούμε το νέο ηλεκτρικό Mercedes-Benz eActros 600
Οδηγούμε το νέο ηλεκτρικό Mercedes-Benz eActros 600

 Αεροδυναμική και μοντέρνα παρουσία

 Όσον αφορά την εμφάνισή του, το eActros 600 ξεφεύγει από τη συμβατική έκδοση του Actros, έχει το δικό του ξεχωριστό στυλ δείχνοντας έτσι τον «ηλεκτροκίνητο χαρακτήρα» του. Ως πρώτη προτεραιότητα τίθεται η αεροδυναμική του σχεδίαση και προς την κατεύθυνση αυτή, έγιναν σημαντικές αλλαγές. 

Αυτό επιτυγχάνεται με το μεγάλο εντελώς κλειστό και στρογγυλεμένο μπροστινό καπό, ένα βελτιστοποιημένο προφυλακτήρα, που περιλαμβάνει ενίσχυση κάτω από το αμάξωμα, καθώς και αεροδυναμικά πλαϊνά. Επίσης, έχουν τοποθετηθεί αεροδυναμικά βοηθήματα στις εμπρός κολώνες καθώς και νέο σπόιλερ οροφής. Να αναφέρουμε ότι το μήκος της καμπίνας έχει αυξηθεί κατά 80 χιλιοστά. 

Η βελτιωμένη αεροδυναμική είναι αποφασιστικής σημασίας, καθώς η αντίσταση του αέρα είναι ένας από τους κύριους παράγοντες που επηρεάζουν την κατανάλωση ενέργειας. Παράλληλα η μειωμένη αντίσταση του αέρα σημαίνει ότι μπορεί να ανακτηθεί περισσότερη ενέργεια μέσω του συστήματος ανάκτησης, αυξάνοντας έτσι την εμβέλεια. 

Να αναφέρουμε επίσης ότι η καμπίνα είναι εξοπλισμένη με προβολείς LED Matrix και μια λωρίδα φωτός LED, τα οποία προσφέρουν ακόμη καλύτερο φωτισμό.  

Οδηγούμε το νέο ηλεκτρικό Mercedes-Benz eActros 600
Οδηγούμε το νέο ηλεκτρικό Mercedes-Benz eActros 600

Εργονομικό και πολυτελές εσωτερικό 

Το νέο eActros 600 διατίθεται στην αγορά με την καμπίνα Procabin, η οποία είναι διαθέσιμη με τρεις διαφορετικές παραλλαγές ως προς τις διαστάσεις της. Η είσοδος σε αυτή γίνεται από τέσσερα σκαλοπάτια τα οποία είναι νέας σχεδίασης με αλουμίνιο. Εκτός από το πιο φανταχτερό σχεδιασμό τους, είναι ακόμη πιο σταθερά στο πάτημα των ποδιών. Στο εσωτερικό ο διάκοσμος παραμένει ο ίδιος, με τη χρήση ποιοτικών υλικών.

 Στο ταμπλό κυριαρχεί η διχρωμία στα πλαστικά, δημιουργώντας μία ευχάριστη αίσθηση. Με ρυθμιζόμενη θέρμανση καθισμάτων, πρόσθετη θύρα USB, νέο σύστημα ελέγχου, αδιαφανή κουρτίνα και πολλά άλλα, το eActros 600 προσφέρει μια χαλαρή ατμόσφαιρα μέρα και νύχτα. Για ακόμη περισσότερη άνεση φροντίζει ο προαιρετικός εξοπλισμός, όπως ένα πρόσθετο ψυγείο ή μια πρίζα 230 V. 

Η νέα δευτερεύουσα οθόνη, το Multimedia Cockpit Interactive 2 συμπληρώνει την κεντρική κύρια οθόνη και προσφέρει καλύτερη ορατότητα. Μέσω της οθόνης αφής ή του τιμονιού πολλαπλών λειτουργιών είναι δυνατός ο έλεγχος της θέρμανσης, του συστήματος κλιματισμού, της πλοήγησης, της τηλεφωνίας, του φωτισμού, του ραδιοφώνου και του Infotainment.

Το πιο σημαντικό όμως είναι ότι μέσω του συγκεκριμένου συστήματος υπάρχει συνεχής ενημέρωση για το επίπεδο φόρτισης των μπαταριών, το εύρος που απομένει καθώς και για την τρέχουσα και μέση κατανάλωση ενέργειας.

 Όσον αφορά την τεραστίων διαστάσεων καμπίνα GigaSpace, αυτή προσφέρει πολλές ανέσεις στον οδηγό του, ειδικότερα στην έκδοση με το κάθισμα-πολυθρόνα στην πλευρά του συνοδηγού.  

Στο τιμόνι του Mercedes-Benz eActros 300, ο οδηγός θα εκτιμήσει την απουσία θορύβου από τον κινητήρα, καθώς και τη συνεχή και άμεση ροπή που εξασφαλίζει ο ηλεκτροκινητήρας.
Στο τιμόνι του Mercedes-Benz eActros 300, ο οδηγός θα εκτιμήσει την απουσία θορύβου από τον κινητήρα, καθώς και τη συνεχή και άμεση ροπή που εξασφαλίζει ο ηλεκτροκινητήρας.

Στο ΤΡΟΧΟΙ & TIR Νοεμβρίου που κυκλοφορεί (βρείτε το εδώ) έχουμε την ευκαιρία να βρεθούμε για λίγο πίσω από το τιμόνι του eActros 300 καταγράφοντας τις πρώτες μας οδηγικές εντυπώσεις.


 

Video URL

Στο ίδιο τεύχος #425

PreviousNext