Φαντασμαγορική παρουσία από την Iveco Bus με πλήθος λεωφορείων με κάθε μορφή μετάδοσης κίνησης και καυσίμου που μπορεί να φανταστεί κανείς: ηλεκτρικά λεωφορεία, με βιομεθάνιο, διπλού καυσίμου, φυσικού αερίου, και πάει λέγοντας.
Πέρα από τα γνωστά E-Way, Crossway Elec, Crossway Low Entry Elec, και Evadys, είδαμε σε πρεμιέρα το νέο G-Way στα 9,5 μέτρα, με πλάτος 2,3 μέτρων, με κινητήρα που χρησιμοποιεί βιομεθάνιο, και ένα αμιγώς ηλεκτρικό eDaily LE (χαμηλής εισόδου) minibus.
H εταιρεία, έχοντας κλείσει μία εξαιρετικά επιτυχημένη χρονιά -14.000 ταξινομήσεις το 2024- διατηρεί δεσπόζουσα θέση στα intercity λεωφορεία με το εκκωφαντικό μερίδιο αγοράς στην Ε.Ε. να ανέρχεται στο 54% όπως μας ανέφερε ο υπεύθυνος για το παγκόσμιο customer services, Πέτρος Σπινάρης, με τον οποίο εξασφαλίσαμε μία ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα αποκλειστική συνέντευξη.
Μεγάλη έμφαση τέλος δόθηκε στα ολοκληρωμένα «πακέτα» υποστήριξης μετά την πώληση του κατασκευαστή –από τις ψηφιακές υπηρεσίες Iveco ON, μέχρι τη μελέτη και εγκατάσταση υποδομών φόρτισης και διαχείρισης στόλου ηλεκτρικών λεωφορείων.