Τροχοί & TIR

Αγανάκτηση διεθνομεταφορέων για τις καθυστερήσεις στη γραμμή της Ιταλίας

Συνεχείς πολύωρες καθυστερήσεις παρατηρούνται από την αρχή του Φεβρουαρίου στα δρομολόγια των πλοίων από Πάτρα προς Αγκώνα και αντίστροφα, προκαλώντας την αγανάκτηση των οδηγών και των μεταφορικών ε
Τρίτη 08/02/2022 - 15:17
Κοινοποίηση στα Social Media

Συνεχείς πολύωρες καθυστερήσεις παρατηρούνται από την αρχή του Φεβρουαρίου στα δρομολόγια των πλοίων από Πάτρα προς Αγκώνα και αντίστροφα, προκαλώντας την αγανάκτηση των οδηγών και των μεταφορικών εταιρειών που καλούνται να αντιμετωπίσουν το υπερβάλλον κόστος της αναμονής δύο και τριών ημερών.

Να αναφέρουμε ότι από την πρώτη Φεβρουαρίου μέχρι τις 9 του ίδιου μήνα έχει βγει ένα καράβι από τη γραμμή της Αγκώνα (Grimaldi για την ετήσια συντήρηση ) χωρίς αντικατάσταση. Έτσι:

  • Στις 06/02 Δρομολόγιο από Πάτρα για Αγκώνα αντί στις 18:00 που είναι το συνηθισμένο πρόγραμμα αναχώρησε στις 03'00 τα ξημερώματα της Δευτέρας.

  • Στις 06/02 Δρομολόγιο από Αγκώνα για Ηγουμενίτσα, ακυρώθηκε

  • Στις 07/02 Δρομολόγιο από Ηγουμενίτσα για Αγκώνα, ακυρώθηκε

  • Στις 07/02 Δρομολόγιο από Αγκώνα για Πάτρα αντί στις 17:30 που είναι το συνηθισμένο πρόγραμμα αναχώρησε στις 10:00 08/02

  • Επίσης, στις 07/02 Δρομολόγιο με Superfast από Πάτρα για Αγκώνα που ήταν προγραμματισμένο για αναχώρηση στις 22:00, τελικά αναχώρησε 08/02 στις 09:30

Διαμαρτυρία

Για την παραπάνω κατάσταση που έχει δημιουργηθεί στη γραμμή της Ιταλίας υπήρξε διαμαρτυρία προς το Υπουργείο Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής από το Σωματείο Αυτοκινητιστών Φορτηγών Δ.Χ. Διεθνών - Εθνικών και Ειδικών Μεταφορών Ν. Αττικής (Πρόεδρος Πασπάτης Γεώργιος και Γραμματέας Πουλόπουλος Αθανάσιος).

Στη σχετική επιστολή αναφέρονται μεταξύ των άλλων τα παρακάτω:

«Κύριοι εάν δεν παρέμβετε όπως έχετε υποχρέωση προκειμένου να διορθωθεί η κατάσταση που επικρατεί το τελευταίο χρονικό διάστημα με συνεχείς καθυστερήσεις, με επαναλαμβανόμενες ακυρώσεις δρομολογίων, με απόσυρση καραβιών για την ετήσια συντήρησή τους χωρίς αναπλήρωσή τους για όσο χρονικό διάστημα απαιτείται, οι συνέπειες για τους διεθνομεταφορείς καθώς και για τις εξαγωγές της χώρας μας θα είναι καταστροφικές.

Τα δρομολόγια όλων των συναδέλφων διαρκούν 3-4 ημέρες παραπάνω από ότι θα διαρκούσαν εάν δεν υπήρχαν αυτές οι πρακτικές, με συνέπεια να επιβαρύνεται το κόστος του κάθε δρομολογίου».

Κλείνοντας, να σημειώσουμε ότι αποτελεί πράξη στοιχειώδους σεβασμού προς τους πελάτες ιδιοκτήτες φορτηγών να ενημερώνονται από την πλοιοκτήτρια εταιρεία έγκαιρα για τις καθυστερήσεις αυτές και τον επαναπρογραμματισμό των δρομολογίων, ώστε οι μεταφορείς να γνωρίζουν αναχωρήσεις/ αφίξεις και τις ώρες παράδοσης των προϊόντων στους εμπόρους.

Σε διαφορετική περίπτωση, οι ίδιες οι ναυτιλιακές προκαλούν το κοινό αίσθημα, αλλά και τα δυσμενή σχόλια των θιγόμενων.

PreviousNext