Τροχοί & TIR

Ακόμα 80 αστικά στη Θεσσαλονίκη

Επιπλέον 80 λεωφορεία με leasing θα προστεθούν το Σεπτέμβριο στο στόλο της Θεσσαλονίκης. Αυτό ανέφερε μεταξύ άλλων ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών, κ. Γιώργος Καραγιάννης, μιλώντας στο Ραδιοσταθμό ΣΚ
Παρασκευή 13/08/2021 - 11:53
Κοινοποίηση στα Social Media
Γενικός Γραμματέας Υποδομών Γιώργος Καραγιάννης

Επιπλέον 80 λεωφορεία με leasing θα προστεθούν το Σεπτέμβριο στο στόλο της Θεσσαλονίκης.



Αυτό ανέφερε μεταξύ άλλων ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών, κ. Γιώργος Καραγιάννης, μιλώντας στο Ραδιοσταθμό ΣΚΑΙ: «Κάνουμε πολύ μεγάλη προσπάθεια στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών για την αναβάθμιση και των αστικών συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης. Παραλάβαμε 235 λεωφορεία στη Θεσσαλονίκη, αυτή τη στιγμή κυκλοφορούν πάνω από 450 και τον Σεπτέμβριο θα μπουν άλλα 80 στην κυκλοφορία με leasing, και σύμπραξη με τα ΚΤΕΛ ώστε να βελτιώσουμε την ποιότητα των συγκοινωνιών στη Θεσσαλονίκη», είπε ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών.

Υποδομές Αναβάθμισης



Μιλώντας, εξάλλου, για τη συνολική αναβάθμιση των υποδομών της πόλης της Θεσσαλονίκης, είπε ότι υπογράφηκε ήδη η οδική σύνδεση ΠΑΘΕ και Εγνατία με τον 6ο προβλήτα του λιμανιού της πόλης και στις αρχές Σεπτεμβρίου στήνονται τα εργοτάξια, ενώ στα τέλη Αυγούστου θα ξεκινήσει η διαγωνιστική διαδικασία για τη σιδηροδρομική σύνδεση του 6ου Προβλήτα, καθώς και για τον  Προαστιακό Δυτικής Θεσσαλονίκης.

Απαντώντας στο ερώτημα για τον Περιφερειακό της Θεσσαλονίκης ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών, ανέφερε ότι σχεδιάστηκε πριν τη  δεκαετία του ’80 και πλέον δεν καλύπτει τις ανάγκες της πόλης και γι’ αυτόν τον λόγο σχεδιάστηκε το λεγόμενο «Θεσσαλονίκη – Flyover».



«Πρόκειται για μια σύμπραξη Δημοσίου Ιδιωτικού τομέα (ΣΔΙΤ) 13,5 χιλιομέτρων και 370 εκατομμυρίων ευρώ. Πρόκειται για μια εναέρια γέφυρα δίπλα στον Περιφερειακό. Ουσιαστικά 4,5 χιλιόμετρα συνεχής γέφυρα, 9 χιλιόμετρα υπερυψωμένη περιφερειακή, δηλαδή ένας νέος δρόμος στον περιφερειακό. Και δεν μένουμε μόνο σε αυτό. Αναβαθμίζουμε και τον Περιφερειακό! Όχι μόνο με ασφαλτόστρωση αλλά συνολικά. Δηλαδή θα τον ξαναφτιάξουμε ώστε να ώστε να αποσυμφορηθεί πλήρως η Θεσσαλονίκη σε ό, τι αφορά στα κυκλοφοριακά θέματα», κατέληξε ο κ. Καραγιάννης.



Μάλιστα, όπως είπε, ο διαγωνισμός έχει περάσει ήδη στη Β’ Φάση και μέχρι τέλος του χρόνου θα υπάρχει προσωρινός ανάδοχος, ώστε οι κατασκευαστικές εργασίες να ξεκινήσουν το 2022.

Όσον αφορά τα τεχνικά χαρακτηριστικά του έργου των 13 χιλιόμετρων, θα έχει 4,5 χλμ. συνεχόμενη γέφυρα, 9 ανισόπεδους κόμβους, 8 νέες γέφυρες και 3 νέες σήραγγες.

PreviousNext