Ακόμα πιο παλιά μεταχειρισμένα αστικά

Σύμφωνα με το νομοσχέδιο του υπ. Μεταφορών τα αστικά λεωφορεία δημόσιας χρήσης, όταν τίθενται για πρώτη φορά σε κυκλοφορία, είτε καινούργια είτε μεταχειρισμένα, πρέπει να είναι ηλικίας μέχρι δεκαοκτώ (18) ετών. Το όριο που μέχρι τώρα ίσχυε ήταν τα 15 χρόνια.

Ακόμη παλαιότερα θα μπορούν να τίθενται σε κυκλοφορία μεταχειρισμένα αστικά λεωφορεία δημόσιας χρήσης. Σύμφωνα με το νομοσχέδιο του υπ. Μεταφορών τα αστικά λεωφορεία δημόσιας χρήσης, όταν τίθενται για πρώτη φορά σε κυκλοφορία, είτε καινούργια είτε μεταχειρισμένα, πρέπει να είναι ηλικίας μέχρι δεκαοκτώ (18) ετών. Το όριο που μέχρι τώρα ίσχυε ήταν τα 15 χρόνια.

Κατά το νομοθέτη, η αύξηση αυτή του ορίου ταξινόμησης ακόμη παλαιότερων λεωφορείων θα διευκολύνει την αγορά τους και ο στόλος θα αντικατασταθεί με… νεότερα παλιά(!). Με αυτό το σκεπτικό, παλαιά και ρυπογόνα λεωφορεία θα κυκλοφορούν μέσα στα κέντρα των πόλεων μεταφέροντας επιβάτες…

Περισσότερα στο τεύχος Απριλίου του περιοδικού Τ.Τ.

Θεματική Ενότητα: 
Νομοθεσία