Ανασχεδιασμένο, με μεγάλο χώρο φόρτωσης, αποδοτικό κινητήρα και σύγχρονο εξοπλισμό, το Renault Group λανσάρει το νέο Renault Master διαθέσιμο σε 3 ύψη, 3 μήκη και ωφέλιμο όγκο από 8 έως 14,8 m3.
Το Master εξοπλίζεται με νέο κινητήρα πετρελαίου 2.3 Blue dCi Twin Turbo ο οποίος πληροί τα πρότυπα ρύπων Euro 6D - FULL με σύστημα SCR (adblue) και συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων. Αποδίδει ισχύ 135 ίππων και ροπή 360 Nm. Η κατανάλωση είναι χαμηλότερη σε σχέση με τα προηγούμενα μοντέλα.
Η καμπίνα για μεγαλύτερη πρακτικότητα έχει επανασχεδιαστεί, διαθέτοντας μεγάλους αποθηκευτικούς χώρους και αρκετές πρακτικές λύσεις για τον οδηγό, όπως τραπεζάκι «Easy Life», πάνω από το ντουλαπάκι, το οποίο ανοίγει με ένα απλό πάτημα με το δάχτυλο και παρέχει, πρόσθετο χώρο εργασίας, αλλά και χώρο για ένα πρόχειρο γεύμα με μια μεγάλη ποτηροθήκη στο κέντρο. Αρκετές είναι, επίσης, και οι εφαρμογές πολυμέσων με δυνατότητες διασύνδεσης: R-LINK Evolution, Media Nav Evolution (συμβατό με Android Auto™ και Apple CarPlay™, ανάλογα την έκδοση).
Ειδικότερα, το νέο εσωτερικό διαθέτει:
- Επανασχεδιασμένο ταμπλό με μεγάλους ανοιχτούς ή κλειστούς αποθηκευτικούς χώρους
- Διακοσμητικά χρωμίου στους αεραγωγούς, τα κουμπιά κλιματισμού και το νέο τιμόνι
- Νέα λαβή μοχλού ταχυτήτων, μαύρη με πλαίσιο χρωμίου
- Νέες ταπετσαρίες, πιο high-tech
- Πίνακα οργάνων με ψηφιακή οθόνη TFT 3,5 ιντσών
- Πλήρη ενσωμάτωση της οθόνης πλοήγησης στο κεντρικό τμήμα του ταμπλό, ανεξαρτήτως του συστήματος πολυμέσων που χρησιμοποιείται (R-LINK Evolution ή Media Nav Evolution).
Στον χώρο φόρτωσης η πρόσβαση γίνεται από την πίσω δίφυλλη πόρτα και από μια πλαϊνή συρόμενη ή από δύο πλαϊνές κατά παραγγελία.
Σημειώνεται ότι το νέο Master διατίθεται σε μια πολύ μεγάλη γκάμα εκδόσεων, με μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος 3,5 τόνων (για οδήγηση χωρίς ταχογράφο και επαγγελματικό δίπλωμα), που δίνει ωφέλιμο φορτίο περίπου 1,5 τόνο και ωφέλιμο όγκο από 8 - 14.8 m3.