Στη φημισμένη πίστα δοκιμών του Μίλμπρουκ (Millbrook Proving Ground) στο Bedfordshire της Αγγλίας, ξεκίνησαν οι δοκιμές αντοχής και εξέλιξης της νέας ηλεκτρικής γραμμής μετάδοσης κίνησης ePowertrain για βαρέα οχήματα της Cummins.
Καρδιά της νέας γραμμής μετάδοσης κίνησης είναι το εξελιγμένο από τη Meritor –που πλέον ανήκει στην Cummins- ηλεκτρικό μοτέρ 17Xe ePowertrain σε συνεργασία με το Advanced Propulsion Centre (APC) την επιχειρηματική μονάδα Editron της Danfoss και την εταιρεία Electra. Η πρεμιέρα έγινε με τον κινητήρα τοποθετημένο σε ένα φορτηγό Volvo (φωτό). Το μοτέρ της Cummins αποδίδει 430 kW (584 HP) συνεχή ισχύ και πρόκειται να τοποθετηθεί σε φορτηγά και λεωφορεία με διαμορφώσεις αξόνων 6x2 η 4x2. Θα υπάρχουν επιλογές ως προς την τελική σχέση μετάδοσης, ενώ «δουλεύει» με κιβώτια ταχυτήτων με τρεις σχέσεις.
«Είμαστε ενθουσιασμένοι που θα παρουσιάσουμε τις δυνατότητες του ePowertrain 17Xe», δήλωσε ο John Bennett, General Manager - ePowertrain στην Cummins. «Ο συμπαγής, ολοκληρωμένος σχεδιασμός και η απόδοση ισχύος είναι ιδανικά για τους κατασκευαστές βαρέων οχημάτων που ενδιαφέρονται να αναπτύξουν ένα μελλοντικά βιώσιμο εξοπλισμό κίνησης. Ανυπομονούμε να συνεργαστούμε με τους πελάτες μας για την επιτάχυνση της απεξάρτησης της αγοράς βαρέων οχημάτων από τον άνθρακα».
Το 17Xe ePowertrain εξελίχθηκε ως τμήμα της δράσης του κέντρου APC ονόματι Electric Powertrain Integration for heavy Commercial Vehicles (EPIC), με σκοπό την υποστήριξη της αυτοκινητοβιομηχανίας επαγγελματικών οχημάτων στη μείωση των εκπομπών CO2 σύμφωνα με τη νομοθεσία από το 2025.