Η Toyota δημιουργεί μια σπέσιαλ έκδοση του Hilux, την «Invincible 50 Chrome Edition», για να γιορτάσει τα 50 χρόνια ζωής του εμβληματικού της μοντέλου, το οποίο κυριαρχεί στην πολυπρόσωπη αγορά των pick-up.

Ήταν 21 Μαρτίου του 1968 όταν λανσαρίστηκε στην Ιαπωνία η πρώτη γενιά του Toyota Hilux. Ένα χρόνο αργότερα ήταν η σειρά της Ευρώπης να γνωρίσει το μοντέλο που έμελλε να γίνει ένα από τα πιο εμπορικά οχήματα της φίρμας. Παγκοσμίως, το Hilux έχει πουλήσει περισσότερες από 18 εκ. μονάδες, για να καταστεί το αγαπημένο pick-up του πλανήτη. Σήμερα φτιάχνεται σε έξι κράτη και διατίθεται σε 180 χώρες και περιοχές, ενώ πέρσι στην Ευρώπη ταξινομήθηκαν 41.044 μονάδες, ξεπερνώντας το παλαιότερο ρεκόρ των 40.104 αντιτύπων του 2007.

Στο νέο Hilux «Invincible 50 Chrome Edition» κυριαρχεί η ιδέα της διπλής χρήσης, με μια σειρά αξεσουάρ να τονίζουν πως προορίζεται τόσο για δουλειά όσο και για διασκέδαση. Οπτικά ξεχωρίζει από το roll-bar και τα πλευρικά σκαλοπάτια χρωμίου. Ίδια απόχρωση έχει και η ποδιά, ενώ μαύρα είναι τα προστατευτικά των φτερών. Το διαφορετικό του πράγματος τονίζουν και οι τροχοί των 18 ιντσών με το ιδιαίτερο φινίρισμα, αλλά και τα λογότυπα «Invincible 50» στις μπροστά πόρτες. Τις διαφορές ολοκληρώνουν το πλαστικό κάλυμμα της καρότσας και τα μαρσπιέ στις πόρτες.

Κατά τα γνωστά, κάτω από το καπό υπάρχει το D-4D diesel σύνολο των 2,4 λτ., που αποδίδει 150 ίππους ισχύος και 400 Nm ροπής. Η Toyota ανακοινώνει μέση κατανάλωση 6,8 λτ./100 χλμ., ενώ οι εκπομπές CO2 ορίζονται στα 178 γρ./χλμ.