Τροχοί & TIR

Ερπυστριοφόρο MAN TGE

Ερπύστριες τοποθετήθηκαν σ’ ένα MAN TGE 3.180 4x4 combi van της Αυστρίας, προκειμένου αυτό να κινείται στις χιονισμένες πλαγιές των Άλπεων, με την έδρα της εταιρείας, TrackSystems, που ανέλαβε τη με
Κυριακή 21/03/2021 - 11:00
Κοινοποίηση στα Social Media

Ερπύστριες τοποθετήθηκαν σ’ ένα MAN TGE 3.180 4x4 combi van της Αυστρίας, προκειμένου αυτό να κινείται στις χιονισμένες πλαγιές των Άλπεων, με την έδρα της εταιρείας, TrackSystems, που ανέλαβε τη μετατροπή, να βρίσκεται στο Τιρόλο. Σημειώνεται πως το κιτ τοποθετήθηκε στο 8+1 θέσεων τετρακίνητο mini-bus, ωστόσο μπορεί να εφαρμοστεί σε όλη τη γκάμα εκδόσεων του μοντέλου της MAN Truck & Bus.

Σημαντικό είναι το γεγονός πως η τοποθέτηση ή η αφαίρεση των ερπυστριών, δεν απαιτεί περισσότερο από μία ώρα, καθώς πραγματοποιείται όπως η αλλαγή τροχού και συνεπώς δεν χρειάζεται η επίσκεψη σε κάποιο συνεργείο. Τοποθετείται μια πλάκα, η οποία στερεώνεται με τα αρχικά μπουλόνια των τροχών και δημιουργεί τη σύνδεση με τους άξονες. Καμία αλλαγή δεν έχει γίνει στο σύστημα πέδησης του οχήματος, το οποίο απαγορεύεται να κινείται στον δρόμο με τις ερπύστριες.

Το επιπλέον βάρος, σε σύγκριση με το όχημα όταν αυτό φέρει ελαστικά, είναι περίπου 300 κιλά, με το πλάτος του TGE 4x4 (διαβάστε Τ&Τ Σεπτεμβρίου 2020) να αυξάνεται στα 2,40 μέτρα. Εκτός δρόμου, ο κατασκευαστής συνιστά το ερπυστριοφόρο MAN TGE να κινείται με ταχύτητες 25-50 χλμ./ώρα, έχοντας στο 8άρι αυτόματο κιβώτιο από την 1η έως την 3η σχέση μετάδοσης. Τις off-road δυνατότητες του οχήματος ενισχύει, τέλος, η αύξηση της απόστασης του αμαξώματος από το έδαφος κατά 3 χλστ.

PreviousNext