Τροχοί & TIR

Το γερμανικό σχέδιο Atlas-L4 για αυτόνομα φορτηγά

Οι εταιρείες MAN Truck & Bus, Knorr-Bremse, Leoni, Bosch με την αρωγή των Fernride (logistics) και BTC Embedded Systems (κατασκευαστής λογισμικού κι εξαρτημάτων για διενέργεια δοκιμών) ενώνουν τ
Παρασκευή 22/04/2022 - 09:00
Κοινοποίηση στα Social Media

Οι εταιρείες MAN Truck & Bus, Knorr-Bremse, Leoni, Bosch με την αρωγή των Fernride (logistics) και BTC Embedded Systems (κατασκευαστής λογισμικού κι εξαρτημάτων για διενέργεια δοκιμών) ενώνουν τις δυνάμεις τους για την κατασκευή φορτηγών που θα εκτελούν πλήρως αυτόνομες μεταφορές έως τα τέλη της τρέχουσας δεκαετίας.

Το εγχείρημα αποτελεί μέρος του πρότζεκτ Atlas-L4 (από τα αρχικά των Automated Transport between Logistics centres on highways, Level 4) με απώτερο στόχο τη μείωση της κυκλοφοριακής συμφόρησης και των ατυχημάτων, των εκπομπών CO2 και της κατανάλωσης καυσίμου. Μέρος της παρακολούθησης της όλης διαδικασίας αναλαμβάνουν η TÜV SÜD  και η εταιρεία διαχείρισης των γερμανικών αυτοκινητοδρόμων Autobahn GmbH des Bundes.

Σκοπός είναι η πλήρως αυτοματοποιημένη, και χωρίς οδηγούς μεταφορά –σχεδόν αποκλειστικά σε αυτοκινητόδρομους- ανάμεσα σε συγκεκριμένους κόμβους, αποθήκες και τερματικούς σταθμούς, καθώς επίσης και η εκμετάλλευση της πρόσφατης (2021) νομοθεσίας που επιτρέπει (υπό προϋποθέσεις) οχήματα αυτόνομης οδήγησης στο γερμανικό οδικό δίκτυο. Σύμφωνα με τα στελέχη της ΜΑΝ, η συμμετοχή σε μία τέτοια προσπάθεια προσφέρει σημαντική τεχνογνωσία στο τμήμα Έρευνας & Εξέλιξης του κατασκευαστή, ειδικά στον τομέα το hub-to-hub automation και τη μελλοντική κατασκευή ενός πλήρως αυτόνομου φορτηγού παραγωγής.

PreviousNext