Αναρτήθηκε στη «διαύγεια» του υπ. Μεταφορών η απόφαση Σπίρτζη για την προμήθεια των 750 αστικών λεωφορείων (δεν περιλαμβάνει τα 92 της Περιφέρειας Αττικής) με ενδιαφέρον στοιχείο τη δημοσίευση του κωδικού της πίστωσης του προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων, έτσι ώστε οι προμηθευτές να συζητούν επί συγκεκριμένης (και ασφαλούς) βάσεως με τους κατασκευαστές των λεωφορείων.

Στην απόφαση ορίζεται επίσης η υποχρέωση του προμηθευτή των λεωφορείων να προμηθεύσει τον πελάτη (ΟΑΣΑ – ΟΑΣΘ) και με τα απαραίτητα παρελκόμενα (φορτιστές κ.α.), όπως περιληπτικά αναφέρονται στην απόφαση, ενώ πλήρης ανάλυση θα υπάρχει στην προκήρυξη του διαγωνισμού που αναμένεται στο επόμενο σύντομο διάστημα.

Στο μεταξύ, πληροφορίες του περιοδικού ΤΡΟΧΟΙ&TIR, αναφέρουν ότι ορισμένοι Δήμοι (ανάμεσά τους και μεγάλος Δήμος της Αττικής), εκδηλώνουν και αυτοί ενδιαφέρον για την προμήθεια ηλεκτροκίνητων λεωφορείων, ακολουθώντας το παράδειγμα του Δήμου Ρεθύμνου που ήδη αγόρασε το πρώτο ηλεκτρικό λεωφορείο, το Jest της Karsan, αυτό που παρουσιάστηκε στην έκθεση Transport Show των Αθηνών τον περασμένο Οκτώβρη, ενώ θεωρείται βέβαιο, ότι ανάλογο ενδιαφέρον θα εκδηλωθεί και από τα αστικά ΚΤΕΛ της χώρας, κυρίως των νησιωτικών περιοχών.

Σε αυτό το πλαίσιο, η ανακοίνωση διοργάνωσης στην Αθήνα του πρώτου Εκθεσιακού Συνεδρίου «ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗ Expo» αποκτά εξαιρετικό ενδιαφέρον, καθώς θα καταστεί το σημείο αναφοράς των εξελίξεων της ηλεκτροκίνησης στη χώρα μας.

electrokinisi_0.jpg

Περισσότερες πληροφορίες και ενημερωτικό folder για το Εκθεσιακό Συνέδριο είναι διαθέσιμο από τη διοργανώτρια εταιρεία Εκδόσεις Αγριμανάκη ΑΕ.