Τροχοί & TIR

Η πορεία των έργων στη Βόρεια Ελλάδα

Εργοτάξια της Εγνατίας Οδού σε Θεσσαλονίκη, Καβάλα και Ξάνθη επισκέφθηκε ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις υποδομές, Γιώργος Καραγιάννης, στο πλαίσιο της στενής επίβλεψης των παρ
Πέμπτη 11/05/2023 - 15:00
Κοινοποίηση στα Social Media

Εργοτάξια της Εγνατίας Οδού σε Θεσσαλονίκη, Καβάλα και Ξάνθη επισκέφθηκε ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις υποδομές, Γιώργος Καραγιάννης, στο πλαίσιο της στενής επίβλεψης των παρεμβάσεων που υλοποιούνται σε όλη την Ελλάδα.

Πρώτος σταθμός ήταν το εργοτάξιο της οδικής σύνδεσης του 6ου προβλήτα του λιμανιού της Θεσσαλονίκης με τον ΠΑΘΕ και την Εγνατία Οδό.

Η ολοκλήρωση της οδικής σύνδεσης θα εξασφαλίσει απρόσκοπτη και ομαλή ροή των οχημάτων και σημαντική αποσυμφόρηση της περιοχής δυτικής εισόδου της Θεσσαλονίκης καθώς η κίνησή τους θα διεξάγεται μέσω οδογέφυρας και θα εκτρέπεται νωρίτερα, από την περιοχή της συμβολής της Εσωτερικής Περιφερειακής Οδού της Θεσσαλονίκης με τον Αυτοκινητόδρομο ΠΑΘΕ.

Στις Κρηνίδες της Καβάλας

Ο κ. Καραγιάννης επισκέφθηκε, επίσης, το εργοτάξιο στις Κρηνίδες όπου ξεκινάει η κατασκευή του τμήματος «Α/Κ Κρηνίδων – Ι/Κ Σταυρού» του κάθετου άξονα «Σέρρες – Δράμα – Καβάλα» (Ε-61).

Το έργο με προϋπολογισμό 60,76 εκατ. € αφορά στην κατασκευή τμήματος μήκους περίπου 8,26 χλμ.. Περιλαμβάνει τους κόμβους Κρηνίδων και Σταυρού που επιτρέπουν τη σύνδεσή του με τις υφιστάμενες εθνικές οδούς «Δράμα–Καβάλα» και «Ελευθερούπολη–Καβάλα».

Η σύμβαση προβλέπει την ολοκλήρωση του έργου το 2025.

Δημάριο - Ελληνοβουλγαρικά σύνορα

Το έργο «Δημάριο – Ελληνοβουλγαρικά σύνορα» με προϋπολογισμό 51,76 εκατ. € αποτελεί το βορειότερο τμήμα του κάθετου άξονα της Εγνατίας οδού «Ξάνθη–Εχίνος–Ελληνο-βουλγαρικά σύνορα», με μήκος περίπου 8 χλμ. Το έργο θα παραδοθεί μέχρι το τέλος του 2023.

Σημειώνεται ότι για την αντιμετώπιση γεωλογικών ζητημάτων πρόκειται να υπογραφεί νέα σύμβαση, προκειμένου οι παρεμβάσεις να ολοκληρωθούν μέσα στο 2023.

Παράλληλα, αναμένεται να υπογραφεί η σύμβαση για το τμήμα «Παράκαμψη Μελιβοίων – Δημάριο» με προϋπολογισμό 48,8 εκατ. ευρώ. Το τμήμα αυτό βρίσκεται νοτιότερα του υπό κατασκευή τμήματος Δημάριο –Ελληνοβουλγαρικά σύνορα και έχει μήκος 10,5 χλμ.

Ο Υφυπουργός Υποδομών, Γιώργος Καραγιάννης δήλωσε: «Είχα την ευκαιρία να δω από κοντά τις εργασίες σε τρία οδικά έργα που υλοποιεί η Εγνατία Οδός, από τη Θεσσαλονίκη έως τα Ελληνοβουλγαρικά σύνορα. Άλλωστε, τα έργα της Θεσσαλονίκης καθώς και της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης βρίσκονται υψηλά στην ατζέντα της κυβέρνησης.

PreviousNext